1 Aralık 2015 Salı

Alışveriş Notları: Steam Exploration Sale ve Diğerleri

Yeni bir alışveriş notları yazısı!


Steam'de bugün sona erecek olan Exploration Sale harika indirimlere sahne oldu. Ben de merak edip oynamak istediğim oyunları düşündüm ve sonrasında satın alma tuşuna bastım.

Söylenenlere bakılırsa Winter Sale de 22 Aralık'ta başlayacakmış. Muhtemelen o gün geldiğinde de katalogdan birkaç oyun seçerim. Şimdi isterseniz bu indirimden aldığım oyunlara biraz daha yakından bakalım.

Görsel romanları ne kadar çok sevdiğimi bilirsiniz. Hatta otome oyunlarıyla ilgili bir yazı da hazırlamıştım. (Okumak ve hatırlamak isterseniz burada.) Övgüyle anılan bu oyunda indirim oranı da %90 olunca artık almamak kesinlikle olmazdı. 

Hyperdimension Neptunia Re;Birth1 ise zamanında PlayStation Vita'da oynamak istediğim bir oyundu ama kafamda bazı soru işaretleri olduğundan almamıştım. Konsolu oynanacak oyunlarımı tüketip bir köşeye kaldırdıktan bir süre sonra elimden çıkartmıştım. Daha sonra oyun PC platformuna da geldi ve bu indirimde %80 indirimli fiyatıyla karşımda görünce, "Neden olmasın?" dedim.



Aldığım üçüncü oyun ise Banished. Geçenlerde neredeyse Humble Bundle'dan alacaktım ancak o sıralar oyuna ayıracak pek vaktim yoktu ve vazgeçmiştim. Strateji/yönetim oyunlarında pek fazla tecrübem yok ve bu bağımsız oyunu oynayanlar hardcore bir şey olduğunu söylüyorlar ama yine de deneyip görmek istiyorum.

Her zaman olduğu gibi iTunes'tan alışveriş yapmaya da devam ediyorum. En son aldığım şarkıların çoğu Beach House etiketli. Bir de sonuncu 007 filmi Spectre'ın soundtrack'inden birkaç şarkı aldım. Evet, bir tanesi Sam Smith imzalı.

Bunların yanı sıra ülkemizde bazı mağazalarda Black Friday indirimleri yapıldığını gördüm. Cep telefonuma gelen bir bildirim sonucu Mango'daki %30 indirimini de kaçırmadım ve kendime yeni kıyafetler aldım. ABD'deki çılgın oranlarla karşılaştırılamaz ama hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum. Bu arada cep telefonu demişken, bugünlerde kendime yeni bir Android telefon almayı düşünüyorum ve en güçlü aday Sony Xperia ailesi ama henüz ne alacağıma karar vermedim.

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...