26 Ağustos 2014 Salı

Alışveriş Notları: Farklı Türler (Part VII)

Yeni bir "farklı türler" yazısı. Şimdi, burada.


İşte bu yazımda bahsedeceğim kitapların ikisi de tesadüf eseri YKY'den.

Aslında D&R'a gitmeyecektim. Fakat madem bir kere alışveriş merkezine girmiştim... Pekala, zaten almak istediğim iki kitaptan başka hiçbir şey almadım. = )

İlk kitap, okumayı çok istediğim Özdemir Asaf'ın bazı şiirlerini içeren Yalnızlık Paylaşılmaz'dı; dün akşam oturup okudum. Baskının kapağı bile anlamlı; bu kadar olur.

Bu kitaptan sevdiğim bir şiiri paylaşayım mı sizinle? İşte:


Diyek

Türkiye'de İstanbul ne ise, 
İstanbul'da gece ne ise, 
Gecede yürümek ne ise, 
Yürürken düşünmek ne ise, 
Seni unutamamacasına düşünmek ne ise, 
Unutamamanın anlamı ne ise, 
Seni sevmek ne ise, 
Saklayayım, yok söyleyeyim derken 
Birden aşka düşmek ne ise. 
Her neyse..

Ayrıca şarkıymış da haberim yokmuş. 

İkinci kitap ise blogger arkadaşım Em'in tavsiye ettiği Yalçın Tosun'un öykü kitaplarından biri: Dokunma Dersleri. (Bloguna göz atmak isterseniz o da burada.)

121 sayfalık kitabın bu elimdeki ikinci baskısı oluyormuş. Kapak görselini beğendiyseniz, o da Leyla Gediz'in bir çalışmasıymış. Henüz göz atma fırsatım olmadığı için bu kitabı da TBR & Backlog dosyama ekledim.

Şimdilik hepsi bu.

*Okuduklarınızı beğendiyseniz, Alışveriş Notları: Farklı Türler yazı dizime göz atın:

1 yorum:

  1. Güzel bir alışveriş yazısı olmuş :) Şiir kitaplarını bir türlü okuyamıyorum ben ya , sanırım şiirlerin anlamını kavrayamıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...