5 Mart 2016 Cumartesi

Alışveriş Notları: Sahaf Alışverişi

Aslında bu yazıda BetterWorldBooks'tan aldığım kitaplardan bahsedecektim. Yani, tamamen farklı kitaplardan. Fakat o kitaplar asla elime ulaşmadı.

Bildiğiniz gibi seneler içinde BWB'den defalarca alışveriş yaptım ancak bu ilk kez başıma geliyor. Bana göre en büyük şüpheli PTT. Bu türden alışverişlerde "takip kodu" söz konusu olmadığından araştırmayı da reddediyorlar. BWB ise kaybolan bu kitapların parasını iade etti ve elime ulaşırsa haber vermemi istedi. Siparişin üstünden sekiz hafta geçtiğinden artık pek umudum yok doğrusu.

Yaşanılan bu garip ve talihsiz olaydan günler sonra NadirKitap'a tıkladım ve Ankara'daki bir sahaftan orijinal dilinde dört kitap aldım. Bir gün sonra kitaplar elime ulaştı. Bu siteden yaptığım ikinci alışveriş ve hiçbir sorunla karşılaşmadığımı belirtmem gerek. Elbette önce karşılıklı alışveriş yapacağınız satıcıyla iletişime geçmenizi tavsiye ederim. İnternetten yapılan alışverişlerde bireysel satıcılarla uğraşmak bazen gerçekten güç oluyor.

İşte aldığım kitaplar:



  • Nemesis (by Jo Nesbo)
  • Five Little Pigs (by Agatha Christie)
  • Cat Among the Pigeons (by Agatha Christie)
  • Ordeal by Innocence (by Agatha Christie)




Siz en son hangi kitapları aldınız?
Herkese keyifli okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...