1 Şubat 2017 Çarşamba

"Before I Fall/Ben Ölmeden Önce" Film Uyarlaması: Afiş, Fragman ve Gösterim Tarihi

Sevdiğimiz yazarlardan Lauren Oliver'ın aynı isimli genç yetişkin romanından uyarlanan ve 2017 Sundance Film Festivali'nde ilk gösterimine kavuşan Before I Fall/Ben Ölmeden Önce'nin, 3 Mart'ta ABD'de, 17 Mart'ta ise ülkemizde vizyona girmesi bekleniyor. 



Hem kamera önü hem de kamera arkası deneyimi olan Ry Russo-Young'ın yönettiği filmin fragmanı ki hemen aşağıda yer alıyor, kitaba sadık bir uyarlamanın bizi beklediğini gösteriyor. Filmin başrolünde Vampire Academy/Vampir Akademisi ve Beautiful Creatures/Muhteşem Yaratıklar beyaz perde uyarlamalarında da yer alan 1994 doğumlu Zoey Deutch'ın yer aldığını da hatırlatayım.



Ne düşünüyorsunuz?
İzlemek ister misiniz?

1 yorum:

  1. Zoey Duetch a karşı aşırı bir sempatim olduğu için filme de iyimser bakıyorum.Umarım öyledirde:)) Bu arada blogumda kitaplarını okuduğumuz erkek karakterlerle ilgili bir saval başlattım Bakalım kim galip olacak?? Muhakkak seni ve blogunun güzek takipçilerinide etkinliğime davet ediyorum:)) Bu da linki: http://birkitapolsam.blogspot.com.tr/2017/02/fantastik-karakterler-savas-kotu.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...