6 Aralık 2012 Perşembe

"Hush, Hush" Beyaz Perde Uyarlaması

Hush, Hush serisi sonunda film uyarlamasına kavuşacak. Fakat güzel bir film mi olacak yoksa felaketle mi karşılaşacağız?




LD Entertainment'ın haklarını satın aldığı film, serinin ilk kitabına odaklanacak. Senaryo için ise Patrick Sean Smith ile anlaşılmış. Kitabın yazarı Becca Fitzpatrick, en önemli iki rol için aklındaki isimleri belirtmiş: Steven Strait ve Emmy Rossum. Fakat bu oyuncular ile anlaşmaya varılamamış. Bakalım rolleri kimler üstlenecek!

Bugüne kadar birçok güzel kitabın kötü film uyarlamalarına şahit olduk. (bkz. Beastly.) Bu nedenle, ilk fragmanı izleyene kadar umutlanmamak yerinde olacaktır.

31 yorum:

  1. Becca Fitzpatrick bir zamanlar serinin filmi çekilecek mi sorularına hayır kesinlikle çekilmeyecek gibi bir cevap vermişti aklım beni yanıltmıyorsa eğer. "Money talks" mevzusu bir yana nedir bu fikir değişikliğinin sebebi merak ettim. Umarım kitabı (seriyi) mahvetmeden, şöyle mümkünse hiç tanımadığımız isimlerden oluşan bir kadroyla filmi çekerler.

    YanıtlaSil
  2. film ne zaman cekilmeye baslanacak ve ne zaman vizyona girer bir bilgisibolan var mi

    YanıtlaSil
  3. evet ya gercekten filmi cekilse süper olur.... bu arada son kitabı e book olarak indirilebiliyormu?

    YanıtlaSil
  4. Hush, Hush benim favori serim. Filminin çekileceğini öğrendiğimde sevindim ama sonuçta okurken hepimiz kendi dünyamızda hayal ediyoruz. Hayal krıklığına uğramaktan ciddi endişelerim var.. Umarım Patch için seçilerek oyuncuda Edward-Robert Pattinson eşleşmesi gibi uyumsuzluk olmaz.

    YanıtlaSil
  5. gerçekten heyecanla olayları yaşayarak okuduğum serilerden bir tanesi bu seri ... ilk iki kitabı bitirdiğimde 3. kitap , onu da bitirdiğimde 4. kitabı beklemiştim ... umarım çekilecek filmde kitabı batırmazlar . oyuncuların sçimi de çok önemli bilinmeyen oyuncular olusa daha ii olur . sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. hayatımda okuduğum en güzel seri bu kitabı ne yaparlarsa o kadar kötü hale getirebilceklerini düşünmüyorum bence samantha ruggiero ve drew doyon yeterli olucaktır.

    YanıtlaSil
  7. nedense yapılan sahte fragmanlarda noranın saçı sarı yada genellikle kahverengi ayrıca düz fakat kitapta kıvırcık ve kızıl ayrıca en son baktığımda yyazar yazılmasını istemiyordu hatta internette röportajları var nasıl bu kadar çabuk karar değiştirdi

    YanıtlaSil
  8. steven strait patc ıcın daha mı ıyı ne _?

    YanıtlaSil
  9. Emmy'den bence Nora olmaz. Hem daha genç,daha uzun biri daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  10. Bence Patch'i Drew Roy oynasa daha iyi olur.Bence daha çok uyuyor :D

    YanıtlaSil
  11. Ok de ne zaman girecek beyaz perdeye tarih verin en azindan.... :( merak ediyorum cok....

    YanıtlaSil
  12. film ne zaman çekilecek ne zaman vizyona giricek heyecanla bekliyorum helede patch çook merak ediyorum ...

    YanıtlaSil
  13. Çekimler başladı.
    http://www.fanpop.com/clubs/hush-hush-series/images/28332455/title/silence-cover-shootbehind-scenes-photo
    Nora'yı SAMANTHA RUGGİERO, Patch'i ise DREW DOYON oynuyor. Oyuncu seçimlerinde kitabın yazarı Becca Fitzpatrick'in söz hakkı yok çünkü LD Entertainment ile anlaştı. Ve anlaşmada LD Entertainment'in senaryoyu değiştirme hakkına sahip olduğu da yazıyor.
    Bu bilgileri çok araştırdım ben de Hush Hush serisi hayranıyım ve film hakkında herkes gibi benim de endişelerim var.

    YanıtlaSil
  14. Çekimler başladı. Patch'i DREW DOYON oynuyor. Bence role uygun ama çok da yakışklı değil açıkçası bence kurt adama benziyor :D

    YanıtlaSil
  15. Allah'ın Bir Kulu12 Mayıs 2013 20:04

    Edward-Robert Pattinson eşlemesi kesinlikle uyumsuz değildi.Bu konuda sana katılmıyorum maalesef.Ama bir konuda haklısın,biz okurken kendi hayal gücümüzü kullanarak karakterleri oluşturuyoruz.Ve evet,benim de favori serilerimden biridir.

    YanıtlaSil
  16. yaa patch e Steven Strait daha cook yakısıyodu nora yada Shelley Hennig çook yakışıyodu diger isimlere baktım hiç begenmedim keske onlar olmasaydı :(

    YanıtlaSil
  17. bu karakterler kesin mi bi de film ne zaman vizyona girecek bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
  18. Ya en son haber yazalı baya zaman olmuş acaba film ne zaman çıkacak bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  19. rew roy patch olmalı ve bence nora da nina olmalı :)

    YanıtlaSil
  20. bence de drew royda tam bir kotu cocuk hal var.ama drew doyon da ondan geri kalmiyo

    YanıtlaSil
  21. ya patch rölüne Ian somerhalder daha uygun değilmi? onun gözleri yeşil ama lens takarsa yazarın anlata anlata bitiremediği patch olabilir.

    YanıtlaSil
  22. bence patch drew roy ve nora da kaya scodelario olmalı.

    YanıtlaSil
  23. tamam da scot ve vee kim olucak ?

    YanıtlaSil
  24. Yorumları takip etmiyorum nicedir ama şimdi gördüm, o attığın link Silence/Sessizlik kitabının kapak çekimlerine ait kamera arkası görüntüleri içeriyor. Yani, film adaptasyonu ile alakası yok. Takip eden arkadaşlara yanlış bilgi vermeyelim diye belirtmek istedim. = )

    YanıtlaSil
  25. evet, kesinlikle steven strait patch olmalı ve nora ise bella thorne olmalı. bence bella thorne nora rolüne çok uygun. saçlar bukle kızıl falan..

    YanıtlaSil
  26. evet kesinlikle hak veriyorum. patch steven strait ve nora da bella thorne olmalı. tam uyumlu. çok uyuyor. lütfen karakterler onlar olsuuuuun

    YanıtlaSil
  27. no name baby ;)14 Ağustos 2013 17:06

    hayır bence kesinlikle patch steven strait olmalı. en uygunu. ve nora da bella thorne olmalı bence :)

    YanıtlaSil
  28. seriyi bende çok beğeniyorum ve benim hayalimdeki patch umarım hüsrana uğramaz

    YanıtlaSil
  29. bence bella thorne vee karakteri için daha uygun

    YanıtlaSil
  30. ya çekilsin filmi. Roman mükemmeldi

    YanıtlaSil
  31. Seçilen karakterler kesinlikle mükemmel. Gariptir ki Steven kitabı okumaya başladığımdan beri aklımda canlanan Patch'in aynısı. Bence inanılmaz bir film olur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...