16 Temmuz 2011 Cumartesi

Yazarlar: Alyson Noël

National Reader's Choice Award ve NYLA Book of Winter Award gibi ödüllere layık görülen, bestseller Immortals/Ölümsüzler serisinin yaratıcısı Alyson Noel hakkında neler biliyorsunuz? Şimdi bilmediklerinizi öğrenmenin tam vakti!





Soru: Çocukken en sevdiğin kitap hangisiydi?
Cevap: Okumayı Horton Hatches the Egg ile öğrendim ve hala orijinal haline sahibim!.. Charlotte's Web beni ağlatan ilk kitaptı, hıçkırıklara boğulmuştum.. Deenie'yi de 15 kere okudum ve hala orijinalini saklıyorum.
Soru: En sevdiğiniz kelime hangisi?
Cevap: Barış. (Peace.)
Soru: Cumartesi gecesi, evde oturup kitap okumak mı yoksa dışarı çıkmak mı tercihindir?
Cevap: Hoş bir akşam yemeğine çıkmak ama evime yatmadan önce kitap okuyacak kadar erken dönmek!
Soru: En sevdiğin film?
Cevap: Birçok favori filmim var ama illa birini seçmem gerekirse, o halde American Beauty.
Soru: En sevdiğin kitap?
Cevap: Bu tam bir eziyet! Yine çok fazla türde fazlaca favorim var ama gazilyon kere (!) okuduğumdan dolayı Catcher in the Rye diyorum.
Soru: Müzik?
Cevap: Klasik rock, alternatif, jazz.. Hepsi güzel.
Soru: Dizi?
Cevap: The Office, Entourage ve Dexter arasında kararsız kaldım.
Soru: Şehir?
Cevap: Paris.
Soru: Yazmak için tercih ettiğin mekan?
Cevap: Home office'im, ihtiyacım olan herşey orada mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...