23 Aralık 2012 Pazar

Tag: Yılbaşında Kitap Partisi

Konumuz yılbaşı!


Eğer sen de bu tag'e katılmak istiyorsan, blogunda ya da sosyal medya hesabında yazdığın cevapları görebileceğim linki yorum kutusuna yazıp, gönderebilirsin. Tag'lendin!


yilbasi-tag_Vampirella



İyi eğlenceler!



Sorular ve Cevaplarım:


1. Yılbaşı hediyesi olarak almak isteyeceğin 5 kitap?
Harry Potter serisinin "signature editionları" olabilir. Henüz koleksiyonumda olmayan bir  Wuthering Heights/Uğultulu Tepeler baskısı ya da Penguin English Library serisi kitaplarından biri olabilir.

2. Yılbaşında okumak istediğin/okumaktan hoşlandığın kitap?
Bunu pek düşünmedim ve açıkçası, özellikle yılbaşında okumak için seçtiğim bir kitap olmadı hiç. Fakat Charles Dickens'ın A Christmas Carol/Bir Noel İlahisi romanı kesinlikle uygun!


3. Çocukken en sevdiğin yılbaşı kitabı?
Çocukken yılbaşında oturup bir kitap okuduğumu hatırlamıyorum. Fakat Der Kleine Vampir/Küçük Vampir ve The Worst Witch/Acemi Cadı kitaplarına bayılırdım.


4. Sence hangi kitap karakterleri harika hediyeler verirdi?
Çok varlıklı olanlar değil de düşünceli olanlar. Mesela, Harry Potter serisinden Mrs. Weasley. Twilight serisinden Jacob Black. Kazak ya da bileklik fark etmez, ikisi de çok anlamlıydı. = )


5. Eğer 3 kitap karakterine hediye verecek olsaydın, kimlere neler verirdin? Nedenleriyle birlikte.
Sürekli soğuktan şikayet eden çocukluk arkadaşım Mildred Hubble'a (The Worst Witch/Acemi Cadı serisi) kalın bir kazak verebilirdim. Cheshire Kedisine kaliteli kedi maması verebilirdim. (Alice's Adventures in Wonderland/Alis Harikalar Diyarı) Shinigami Ryuk'a elma dolu bir sepet verebilirdim. (Death Note/Ölüm Defteri serisi)


6. Eğer kitap karakterlerinden birine kötü biri olduğu için kömür* hediye edecek olsaydın, hangisi olurdu?
Kötülere kömür vermekle bile uğraşmazdım ama şaka amaçlı olarak vampir Nigel'a kömür gönderebilirdim. Suratının alacağı şekli görmek komik olurdu! Kötüyüm. (Diary of a Wimpy Vampire/Saftirik Vampirin Günlüğü serisi)


7. Sence hangi karakter Charles Dickens'ın Scrooge'u** gibi yılbaşı neşesini bozardı?
İlk aklıma gelen isim Severus Snape! (Harry Potter serisi.)


8. 5 yazarı ve 5 karakteri yılbaşı partine davet et!
William Shakespeare Desdemona'sıyla (Othello), Lewis Carroll Cheshire Kedisiyle (Alice's Adventures in Wonderland/Alis Harikalar Diyarında), Oscar Wilde Dorian'ıyla (The Picture of Dorian Gray/Dorian Gray'in Portresi), Franz Kafka böceğiyle (Die Verwandlung/Dönüşüm), Bram Stoker Mina'sıyla (Dracula/Drakula) gelsin. = )


*Noel baba kötü çocuklara kömür verir.
**A Christmas Carol/Bir Noel İlahisi kitabının meşhur karakteri.

1 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma Vampirella. Çalışmalarının devamını bekliyorum..

    www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=462499363807823&id=100001432900266

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...