23 Ağustos 2013 Cuma

Hikaye Yarışmasında "Vampirella'nın Birincisi"

Öncelikle, 12 Haziran-12 Temmuz 2013 arasında SihirliKitap ile ortak gerçekleştirdiğimiz hikaye yarışmamıza gerçekten çok başarılı hikayeler gönderildiğini belirtmek ve yetenekli arkadaşlarımızı kutlamak istiyorum.


974831_10200780526308966_123564730_n


Bildiğiniz gibi bu yarışmada sadece bir kişiyi birinci seçmem gerekiyordu. Bu nedenle, üzerinde epey düşündükten sonra şampiyonumu belirledim: Tolga Aydın'ın hikayesi "Zafer".


Tebrikler!



Neden "Zafer"?




  • Karpuz! İleride bir gün, karpuz aldığımda aklıma gelebilecek sıradışı bir karakter. Son derece yaratıcı ve esprili! Bu fikri sevdim. = )

  • Alt Metni Var. Dünyanın ve insanlığın durumu hakkında söyleyecek sözü var. 

  • Dini, politik ve bilimsel referansları/göndermeleri var.

  • Akıcı ve bir nebze süslü. Sonuç, "kendini okutan" bir hikaye.


1.973 kelimelik bu fütüristik hikayenin açılış cümlesi: "İnsanların Dünya’da isyan edeceklerini düşündükleri son şey isyan ettiğinde, medeniyet çoktan galaksinin tenha köşelerine yayılmıştı."




[caption id="attachment_6405" align="aligncenter" width="423"]Hediye paketi. Hediye paketi.[/caption]

*Yarışmayı, benim gözümde kıl payı kaçıran ve çok beğendiğim bazı hikayeleri de honorable mention tadında belirtmek istiyorum:

  • "Yaşlılık" (Bulut Tar)

  • "Alevler" (Kübra Kaban)

  • "Lanetin Bedeli" (Bersu Ansen)


*SihirliKitap'ın belirlediği birinciyi görmek için ay içinde blogunu kontrol etmeyi unutma.
**Bu yarışmayla ilgili detaylar burada.

2 yorum:

  1. bu yarışma her ay tekrarlanacak mı ?? :) teşekkürler..seni seviyoruz vampirella :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de sizi seviyorum. = )

    Şu anda bu yarışmayı tekrarlamayı düşünmüyoruz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...