17 Ağustos 2013 Cumartesi

Vampirella Ne Okuyor: "Göçebe" ve "Ink"

Uzun bir aradan sonra bu kategoride yeni bir yazı! Evet, gerçekten! = )



An itibarıyla biri yeni (2013 basımı), biri eski (orijinal metni 2008, elimdeki Türkçe'si 2011 basımı) kitap okuyorum: Ink ve The Host/Göçebe.

Açıkçası, Ink'i daha fazla bekletmeye gönlüm razı gelmedi. Japonya! Japon kültürü! Kendo! おやまあ!


Diğer yandan, The Host/Göçebe ile birlikteliğimizin dördüncü haftasına girmek üzereyiz. İlk başlarda, bu romanı bir "side read" olarak düşündüğüm için o anda okuduğum ana kitapların üzerine dökülmüş bir nevi sos vazifesi gördü. Fakat kitap beklediğimden daha leziz çıktı ve artık yüzde 60'lık bir kısmını da geride bıraktım. Bu noktadan sonra fikrim değişir mi bilmem ama benden yüksek bir puan alacağını hissetmeye başladım.


Her iki kitap için de birer inceleme yazısı karalamayı düşünüyorum ama ben plansız yaşayan biriyim, yani belli olmaz. Yine de takipte kalın. = )

2 yorum:

  1. Ink'e başlamana sevindim :)
    İnceleme yazısı yazıp yazmayacağını görmek için buralardayım ben :p

    YanıtlaSil
  2. Yazmaya karar verdim ve kısa süre içinde blogda olur. = )

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...