28 Kasım 2014 Cuma

Kütüphaneden: Kasım 2014



Kütüphaneden:


Bleach hariç, tüm kitapları evde seçtikten sonra kütüphaneye gitmiştim. Nereydese hepsini zahmetsizce buldum. Tüm Bukowskiler sıra sıra dizilmişti, tiyatro kitapları arasında Özdemir Nutku'yu bulmak da hiç zor olmadı. Beni tek uğraştıran Melissa Kesmez'in kitabı oldu. Aynı raflara birkaç kez baktıktan sonra bulduğumda rahatladım. Bir ara hiç bulamayacağımı sanmıştım. = ) Bleach'i de bir süredir merak ediyordum ve ilk üç kitabını içeren bu İngilizce baskısı gözüme çarpınca denemeye karar verdim. 

Kitapların Goodreads'teki kayıtlarını yukarıdaki listede bulabilirsiniz. Her zaman olduğu gibi kitapları okuduktan sonra ben de puanlamasını aynı site üzerinden yapacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...