10 Kasım 2014 Pazartesi

Vampirella Ne Okuyor: İki Kitap Birden


Witch Hunt/Cadı Avı, bir süre önce başladığım ama bir türlü devam etmeye fırsat bulamadığım bir kitap. Ne zaman okuyacak olsam, araya başka bir kitap giriyordu. En son bir kez daha okuyayım diye elime aldığım bir Harry Potter kitabı yüzünden rafa kaldırılmıştı. Şimdi tekrar devam ediyorum. Fakat yanında bir diğer kitapla birlikte.


Geçenlerde tiyatrodan bir arkadaşımın ödünç verdiği bir Eric Morris kitabına başladım. Böylece aynı anda iki kitap okuyorum. Biri kurgu, diğeri kurgu dışı olduğundan işler o kadar da zor değil.



Bu arada Goodreads'te kendime belirlediğim yıllık okuma challenge'ını da geride bıraktım. Gerçi yıl sonuna kadar okumayı düşündüğüm daha çok kitabım var. 

2 yorum:

  1. Cadı avını merak ediyorum, anlatım çok basit mi yoksa okunabilir mi? Kitabın yorumunu bekliyorum sevgili Vampirella! = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi türünde değerlendirirsem basit diyemem. İlk 35 sayfa itibarıyla konu gayet ilgi çekici. Hem günümüzde hem de 17. yüzyılda Salem'de geçen olaylara yer veriliyor. Şöyle bir göz at derim. = )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...