17 Şubat 2014 Pazartesi

Kitaptan Alıntılar: "The Selection Stories"

America'nın ne düşündüğünü biliyoruz. Peki ya onlar ne düşünüyorlar? 

Ülkemizde ilkbahar aylarında yayımlanması planlanan The Selection Stories'de Prens Maxon'ın bakıç açısıyla yazılmış "The Prince/Prens" ve Aspen'in gözüyle yazılmış "The Guard/Muhafız" öyküsünün yanı sıra çeşitli bonus materyalleri de bulunuyor. Örneğin; yazar Kiera Cass ile yapılmış özel bir röportajı ve The Selection/Beni Seç serisinin merakla beklediğiniz son kitabı The One'ın ilk üç bölümünü bu kitapta okuyabileceksiniz. 

İşte blogumun sadık okurlarına özel "The Prince/Prens" ve "The Guard/Muhafız" hikayelerinden birkaç alıntı! = )





Bu kızlarda iyi bir ilk izlenim bırakmak istiyordum—ve iyi bir ikinci izlenim de—ve görünüşe göre bunun tamamıyla doğru kravatı seçmekle ilgili olduğuna inanmıştım. İç çektim. Bu kızlar, şimdiden beni aptalın tekine dönüştürmüşlerdi. ("The Prince"/"Prens")

*****



Soğuk bir tavırla, “Benim için üzülme,” dedi. “Kendin için üzül. Sırf mecbur olduğun için kendine bir eş bulacaksın ama aşkı şimdiden tanıdın ve gitmesine izin verdin.” ("The Prince"/"Prens")

*****

Ağaç evine koşup gitmeyi beklediğim günleri, saatin nasıl da geriye doğru ilerliyormuş gibi göründüğünü hatırladım. Bu, bin kat daha beterdi. Bir şeylerin yolunda gitmediğini biliyordum. Bana ihtiyacı olduğunu biliyordum. Ve çıkıp ona gidemiyordum. ("The Guard"/"Muhafız")

*****

Rüya gördüğüme dair belli belirsiz bir his içindeydim. America, odada dolaşıyordu, bir tahta bağlanmıştı ve Maxon’ın tek eli omuzundaydı, onu itaat etmeye zorluyordu. ("The Guard"/"Muhafız")

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...