17 Mart 2015 Salı

Yeni Bir Kitaba Başlayamamak

Bugün bir kitabevine gittim. Daha doğrusu uğradım. İçeride okumak için heyecanlanmama neden olacak tek bir kitap yoktu. 



Teknik olarak her gün kitap okuyorum. Çünkü tercümanım.

Fakat bugünlerde zevk için oturup kitap okumakta zorlanıyorum. Özellikle yeni bir kitaba başlamak gibi bir heves yok içimde.

Blogumu ilk açtığım zamanlarda ülkemizde genç yetişkin tabiri kullanılmıyordu. Şimdiyse hemen her yerde karşımıza çıkıyor. Evet, erotika çoktan popülerlik tahtına oturdu ama genç yetişkin kitaplarının da kaybolmaya hiç niyeti yok. Bugün bunu rafların arasında gezerken bir kez daha gördüm. 

O kadar çok genç yetişkin romanı vardı ki...

Ancak hiçbiri ilgimi çekmedi.

İlgimi çeken eski kitapları zaten çoktan okumuştum.

Parlak kapakların, rengarenk ciltlerin altında kelimeler olduğundan bile emin olamadım. Boş duruyorlardı.

Gerçekten muhteşem bir kitap olmalı beni tekrar sayfaların arasına sürükleyecek. Görürsen haber ver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...