4 Kasım 2015 Çarşamba

Oyun Alışverişi: The Walking Dead ve Battlefield 4

Oyun arşivim her geçen gün biraz daha büyüyor. Aynı şekilde TBR & Backlog listem de! 



Aslında bu yazıyı ekim bitmeden yazmıştım. Ancak taşındığım için bugüne kadar beklemek zorunda kaldı. Sanırım hiç yayınlamamaktan iyidir! Şimdi gelin neler aldığıma bakalım.

PlayStation Store'un "October Savings" kampanyasından Battlefield 4'u, Steam'in Telltale Games kampanyasından da The Walking Dead'in ilk sezonunu aldım. Türk silah sanayisini yurtdışında temsil eden UTAŞ UTS-15'in de yer aldığı Battlefield 4'u çıktığından beri denemek istiyordum ve indirim gerçekten kaçırılacak gibi değildi. Telltale Games'in ise daha önce The Wolf Among Us'ını oynayıp gerçekten çok beğenmiştim (kaçırdıysanız oyuna özel yazım da burada) ve TWD'nin beni hayal kırıklığına uğratmayacağını düşünüyorum.

Sırf spoiler'la karşılaşmamak için bazı oyunların adını duyduğum anda kulaklarımı tıkıyorum. Bu nedenle TWD'yi de hiç araştırmadım ve hakkında neredeyse hiçbir şey okumadım. En büyük kozu hikayesi olan bir oyunda spoiler yemek gerçekten berbat olurdu. Geçenlerde sıradaki PlayStation Plus oyunları açıklandığında ikinci sezonunun üyelere sunulacağını öğrendim ancak benim üyeliğim çoktan tarihe karıştı bile. Yine de oyunu çok beğenirsem Steam üzerinden devamını da alabilirim. 

Bu arada Paris Games Week'te müjdesi verilen yeni oyunlara göz attınız mı? Artık hakkında çıkacak her satırı okunacak yeni bir oyun daha var gündemde: Detroit: Become Human. Henüz izlemediyseniz muhteşem teaser trailer'ı için tıklayın.

Şimdilik hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...