11 Haziran 2013 Salı

Trump Sahaf Günleri

Sahaflara olan ilgi gittikçe azalırken, İstanbul'da bir AVM'de Sahaf Günleri düzenlenerek unutulmaması gereken bu kültür, bir kez daha hatırlatıldı.


Trump Towers Mall'da düzenlenen Sahaf Günleri'nin diğer alışveriş merkezlerine örnek olması gerekiyor. Çünkü artık yaşamın ayrılmaz bir parçası haline gelen cansız, renksiz betonarme yapıların içinde de güzel bir şeylerin olabileceğinin sinyallerini veriyor. Ben de destek olmak ve gördüklerimi size anlatmak amacıyla bu etkinliğe katıldım.



İngilizce çizgi romanlar, resimli bir Charlie Brown kitabı ve birkaç tane de kartpostal aldığım etkinlikte, Ali Atıf Bir'in de konuşmasına denk geldim. Kısacık ve pek bir numarası olmayan bir konuşmaydı, bana sorarsanız. Fakat en azından kendi kitap sevgisini "evindeki on binlerce kitap" ile dile getirmeye çalıştı. Aslında, kitap sevgisi parayı bastırıp kitap satın almak ya da biriktirmekle değil, "kitabı paylaşmakla" ifade edildiğinde anlamlıdır. Diğer türlü, bir nevi alışveriş çılgınlığının ötesine geçemez.

Aşağıdaki fotoda satın aldıklarımı görebilirsiniz. (Sizlerle ileride paylaşmak için o muhteşem Atatürk kartpostallarından da üç tane aldım.)




  • You're in LOVE, Charlie Brown

  • The Infernal Devices: Clockwork Angel (Free Comic Book Day Ed.)

  • The Punisher: War Journal

  • Sin City: The Big Fat Kill

  • Echo

1 yorum:

  1. Mertcan Ölçer13 Haziran 2013 12:37

    echo aklıma hemen mitleri getirdi. Onla ilgili olabilir mi acaba? :P Atatürk Kartpostalları da acayip süper. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...