22 Ağustos 2013 Perşembe

Maria V. Snyder'dan İmzalı

Thank you, Maria.
Ülkemizde de yayımlanan fakat henüz okumadığım Study/Usta serisindeki tüm kitaplarım artık imzalı. Bunlara ek olarak, yazarın yeni kitabı Storm Watcher'ın da imzalı ARC kopyasını dün arşivime kattım. Birlikte göz atalım mı?






En son "Bayram Çekilişi" kapsamında kazanan okura aşağıda göreceğiniz, yaklaşık bin tane kadar ayraçtan göndermiştim. Maria cömert olduğu için ne zaman kitap değiş tokuşu yapsak bana ayraçlardan göndermeyi ihmal etmedi. Son olarak şu inekli Pennsylvania kartpostalını da gönderdi ki orada bol miktarda bulunan hayvanlar, bir çeşit sembol niteliğinde sanırım. = ) İnternetteki fotoğrafları da hesaba katarsak, sakin ve huzurlu bir yerde yaşadığını söyleyebiliriz. Yazar olmak için ideal!



4 yorum:

  1. Mertcan Ölçer22 Ağustos 2013 14:23

    Ağlıyorum 1 saniye

    YanıtlaSil
  2. Çok kıskandımmmm :)) Süperler :)

    YanıtlaSil
  3. Offff..Offfffffffff.Siz bunları biz kıskançlıktan kuduralım diye koyuyorsunuz değil mi olan var olmayan var ama :'(

    YanıtlaSil
  4. her ne kadar Maria V. Snyder’ın kitapları henüz okuma listemde olsada ben bile kıskandım yani :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...