24 Mart 2014 Pazartesi

Alışveriş Notları: "A Monster Calls" ve Diğerleri

Bir kitap, bir DVD ve bir oyuncak. İşte yeni alışveriş notları yazım!


Bir süredir fiziksel kitaplığıma yeni bir kurgu eseri eklemiyordum. Bu kural, A Monster Calls/Canavarın Çağrısı ülkemizde yayımlandığında bozuldu. Patrick Ness'in "Canavar, canavarların hep yaptığı gibi gece yarısından sonra çıktı ortaya," diyerek başlayan, övgüyle bahsedilen kitabının, beni hayal kırıklığına uğratmayacağını düşünüyorum. Bu arada bu baskıyı elime aldığımda oldukça kaliteli olduğunu gördüm. Aynı özenin metne de yansıtıldığını umuyorum.

İşte böylece, okunacak kitaplar listeme bir kitap daha eklenmiş oldu. (Kitabın Türkçe baskısını Goodreads'e ekledim. Sen de listene eklemek istersen, burada.)

Bu yazıma denk gelen yeni hediyem, 4M Excavate A Medieval Knight/Ortaçağ Şövalyeleri serisinden Crusader Knight. Tam bir Robert de Sable. = ) Böylece şövalye koleksiyonum büyüdü. (Kutunun içinden çıkan figürü, aşağıdaki fotoğrafta görebilirsin. Daha önceki bir yazımda bu seriden bahsetmiştim, okumadıysan o da burada.)

Özellikle Sen to Chihiro no kamikakushi/Ruhların Kaçışı isimli uzun metrajlı animesine hayran kaldığım Hayao Miyazaki ustanın en çok bahsedilen çalışmalarından birini sinema arşivime kattım: Mononoke-hime/Prenses Mononoke. En son 1988 yapımı Tonari no Totoro/Komşum Totoro'yu izlemiştim. Böylece, güzel bir dönüş yapmayı planlıyorum.


Kitap:
  • A Monster Calls/Canavarın Çağrısı

DVD:
  • Mononoke-hime/Prenses Mononoke (1997)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...