7 Kasım 2014 Cuma

Müzik & Oyun Alışverişi

Alışverişe iTunes'dan birkaç şarkı alarak başladım. Phil Collins'in klasik "In the Air Tonight" şarkısı da bunlardan biriydi. Sonra kendime bir Converse daha aldım. Eskiyen, yırtılan, rengi solan ve neticede artık giymediğim Converse'lerimi geçenlerde çöpe atmıştım. Aralarında liseyi bitirdiğimde aldığım siyah kadife olan da vardı. Bu nedenle şu anda sadece üç çift Converse'im var ve ara sıra yine koleksiyonu genişletmek geliyor içimden. (Yeni aldığım çiftin rengi "peach cobbler" olarak geçiyor ve görmek istersen burada bir fotoğrafı var.)



Sonra Steam'de Cadılar Bayramı için indirime giren oyunlardan üç tanesi satın aldım: Home, Five Nights At Freddy's ve Lucius.




Özellikle son dönemde indie korku oyunu Five Nights At Freddy's'i muhtemelen oyunlarla ilgilenen herkes duymuştur. Ben de aralarından henüz sadece onu denedim ve bir saati geride bıraktığımda oyunu beğendiğimi  de keşfettim. Kolay korkan, kolay şaşıran, kolay etkilenen bir oyuncu olmadığımdan ilk başlarda sanki hiç korkutmayacak gibiydi. Sırf amacına ulaşsın diye tek başıma ve karanlık bir odada oynuyordum. Spoiler olmaması için söylemeyeceğim ama ikinci gecenin sonunda "farklı" bir maskot çıktı ve... İşte o, eh, biraz nabzı hızlandırıyor.

Son olarak geçenlerde ablalarımdan birinin hediye ettiği Venedik maskesini de bu yazıya eklemiş olayım. Merak edenler için bir fotoğrafı burada. İşin ilginç yanı, maskenin suratıma özel yapılmış gibi uyması. = )

Şimdilik hepsi bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...