9 Haziran 2015 Salı

Alışveriş Notları: Bir Oyun, Bir Boyama Kitabı

Yaptığım en son alışverişte okumak üzere bir şey almadım. Bunun yerine bir PlayStation Vita oyunu ile bir boyama kitabı aldım. İşte bu yazıda bunlardan bahsediyorum.

Görüldüğü üzere fiziksel Vita koleksiyonum bir nebze büyüdü. Aslında benim Vita oyunlarımın çoğu (burada elli oyundan daha fazlasından bahsediyorum) dijital. PlayStation Store'da yapılan kampanyaları düşününce dijital oyun almak genellikle daha mantıklı oluyor. Bu sefer fiziksel oyun almamın sebebi ise D&R'da gördüğüm bir kampanyaydı. Böylece uzun süredir oynamak istediğim hatta sırf el konsoluna gelecek diye ev konsolu versiyonunu tercih etmediğim Ubisoft'un muhteşem Child of Light koleksiyonuma katıldı.




Şimdi gelelim şu boyama kitabına!


Bu "büyükler için boyama kitabı" furyasını duymayan kalmamıştır herhalde. Ben de bir parça eğlenmek için bir tanesini denemeye karar verdim. Resim yapanlara (aslında ellerini kullanarak bir şey meydana getiren herkese; evet, sana da Geppetto) hayranlık beslediğim halde bu konuda yetenekli olduğumu düşünmüyorum ve çabaladığım da söylenemez ama neredeyse herkes gibi ben de boyama yapmaktan keyif alıyorum. 


Küçük esnaftan aldığım boya kalemleriyle biraz uğraştıktan sonra ortaya böyle hoş şeyler çıktığını gördüm. Dövme desenleri, gerçekten benim için doğru tercihti. = )

Şimdilik hepsi bu kadar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...