20 Ekim 2015 Salı

Etkinlik: "Sonbahar Bitmeden"

Kitap bloglarındaki dostlarımızla bir araya gelip kitaplardan bahsetmeye bayılıyoruz. Geçenlerde sonbahar bitmeden önce okumak istediğimiz kitapları düşünerek yeni bir etkinlik yapmaya karar verdik. Siz de katılırsanız bizi mutlu edersiniz. = )



Katılımcılar:

İşte benim okumak istediğim kitaplar:

  • These Broken Stars/Benim Uzak Yıldızım (by Amie Kaufman & Meagan Spooner)
    Neredeyse çıkar çıkmaz aldığım ama okumaya fırsat bulamadığım kitaplardan biri. Goodreads'te kitabı okuyanların %36'sı beş puan vermiş ama beklentimi sorarsanız, eh, yüksek değil. Yine de bir parça eğlenmeyi umuyorum.
  • An Abundance of Katherines/İlk Aşk (by John Green)
    Betterworldbooks'tan hevesle almıştım ama sanırım kapağının ucu yırtık çıktığı için içimden pek okumak gelmedi. Merak etmeyin, parasını geri ödediler. Yine de okunacaklar listemden bana göz kırpıyor. Paper Towns/Kağıttan Kentler, şu ana kadar yazılmış en iyi genç yetişkin romanlarından biriydi. (Yorumuma göz atmak isterseniz burada.) Bu nedenle yazardan görkemli bir şey bekliyorum.
  • Dumplin' (by Julie Murphy)
    EpicReads ekibi sayesinde keşfettiğim bir roman. Hatta Maggie Stiefvater da arabasının üstüne çıkıp kapaktaki pozu vermişti sanırım. Eğlenceli bir kitap olsa gerek! 
  • Life and Death: Twilight Reimagined (by Stephenie Meyer)
    Kısa süre önce bu kitabı tanıtmayı amaçlayan ufak bir yazı yazmıştım. (Göz atmak isteyenler için burada.) Açıkçası olumsuz yönde eleştiriler daha da merak etmeme neden oldu. Söylendiği kadar var mı bilmek istiyorum.
  • Carry On (by Rainbow Rowell)
    Rainbow Rowell'ın hem Fangirl'ünü hem Eleanor&Park'ını okumuş ve ikisini de çok beğenmiştim. (Okumak isteyenler için yorumlarımın biri burada diğeri ise şurada.) Bu kitabı da duyurulduğu anda Fangirl'ü beğenen herkes gibi bir kenara not etmiştim. Nadiren girdiğim Tumblr'da gezerken nedense yazarın paylaştığı ufacık bir hayran yorumu gözüme takıldı ve boom! Spoiler. Yine de okumak istiyorum.

Kışa girmeden bu beş kitabı, en azından çoğunu okuyabilirsem kendimi şanslı sayacağım. Peki, siz neler okuyacaksınız? Neler okumak istiyorsunuz?

Şimdiden keyifli okumalar!

Bu arada katılımcı blogları ziyaret etmeyi unutmayın.

10 yorum:

  1. Life and Death: Twilight Reimagined benim okuma listemde değil ama senin okuyup yorumlamanı istiyorum. :) Kış gelmeden okursan, bende kitap hakkında net bir fikir edinmiş olurum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de öyle etkinlik olsun: "Sonbahar bitmeden Vampirella'nın okumasını istediklerim" falan. = )

      Sil
    2. Eh, neredeyse öyle bir listem var. :)

      Duman ve Kemiğin Kızı ile Karanlık Zihinler'de vardı listemde mesela. Okuduğunu görünce epey sevindim.

      Sonra Six Crows, Red Queen, The Raven Boys, The Winner's Curse da var. Sanırım 2'si senin listende değil ama yine de okumanı bekliyorum işte. :D

      Sil
    3. Hımm. "Duman ve Kemiğin Kızı" okumaya değer bir kitaptı gerçekten. "Karanlık Zihinler" ise özellikle işçiliğiyle ilgimi çekiyor. (Şu anda okumaya devam ediyorum.) Betimlemeleri tek kelimeyle harika ve betimleme üretmek öyle kolay bir şey de değil; yazarken bunu çok daha iyi anlıyorum. Diğer kitapları da hep sağda solda duyuyorum ama vakit bulup yakından inceleme fırsatım olmadı. Tekrar bir düşüneyim onları madem. = )

      Sil
    4. Karanlık Zihinler kurgu açısından zayıfmış sanki öyle okumuştum bir yerlerde. Hep tereddütlüydüm o sebeple ama betimlemeler işi toparlıyorsa okumaya değer diyorum. Gerçekten az bulunuyor güzel betimlemeler içeren kitaplar. :)

      Sil
    5. Kurgu açısından zayıf demem ama yavaş ilerlediği bölümler oluyor. Biraz fazla uzatılmış hissi uyandırdığı. Yine de işte cama vuran yağmuru kumaşa damlayan göz yaşına benzetmesi falan hoşuma gidiyor. Şu ana dek 370+ sayfasını okudum ve buraya kadarına en azından 3/5 puan veririm.

      Sil
  2. Benim Uzak Yıldızım'ın kapağı tüm beklentileri aşağı çekiyor ama içi güzel gerçekten. Issız bir yerde hayatta kalmaya çabalamalı kitapları seviyorsan bunu da seversin diye düşünüyorum/umuyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaya boğulmamışsa, karakterler bir parça ilgi çekici olabiliyorsa, ekstra olaylar ana olayı unutturmuyorsa sevebilirim. Çok fazla "şart" oldu ama ben kolay kolay her kitabı beğenemiyorum. = ) Sanırım elimdeki kitap bitince buna göz atacağım.

      Sil
  3. Ortak bir kitabımız varmış (: Sonbahar bitmeden listelerimizdeki kitapları okuyabilme dileğiyle (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisi? Tüm blogları gezdim ama gözümden kaçtı herhalde. = )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...