14 Aralık 2015 Pazartesi

Alışveriş Notları: Dört Oyun, Bir Kitap

Okuduğuma değecek yeni bir kitabım ve dört tane harika oyunum daha var artık.

Of Mice and Men/Fareler ve İnsanlar, niyeyse bugüne kadar okumayı ertelediğim bir kitaptı. Edebiyat eserlerine daha fazla ilgi göstermeye niyetlendiğim şu günlerde değerli bir tavsiyeyle okunacaklar listeme girdi. Ertesinde D&R'a şöyle bir baktığımda birçok farklı baskı gördüm ve sonunda Sel Yayıncılık etiketli olanını aldım. 

Bu kitap alışverişimi yaparken yanında bir de PS3 oyunu aldım: Persona 4 Arena Ultimax. Bir süredir peşindeydim ve indirime girmişken kaçırmak olmazdı. 


Daha sonra PlayStation Store'daki indirimlere göz attım ve kendime iki oyun daha aldım. Muhammad Ali, Lennox Lewis, Mike Tyson, Wladimir ve Vitali Klitschko gibi boksörlerin yer aldığı Fight Night Champion, son günlerdeki boks merakımın ürünü. (Cumartesi gecesi siz de TV başında mıydınız?) Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk ise oynamak istediğim Japon oyunları listesinden. Beğenirsem serideki diğer oyunlara da göz atmayı düşünüyorum.




Son olarak Steam'de yeni bir oyun için ön sipariş tuşuna bastım. "Oyun Günlüğü" başlıklı yazılarımı okuyorsanız, Hatoful Boyfriend'i ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Hatoful Boyfriend Holiday Star da çıktığı gün (yani yarın) oynanacak.

Şimdi birlikte TBR & Backlog listeme bakalım. Hımm, bazı kitaplar hala listede! Şu "TBR Killing" olayına tekrar el atsam iyi olacak sanırım. = )

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...