2 Şubat 2016 Salı

Alışveriş Notları: PlayStation 4 (Ultimate Player 1 TB Edition)



Yeni yıl planlarımdan biri de bir PlayStation 4 edinmekti. Benim gibi neredeyse hayatının her gününü oyun oynayarak ve oyun haberlerini okuyarak geçirenler bilir ki şu sıralar 1 TB seçeneği ve genişleyen oyun kataloğuyla Sony'nin yeni konsoluna geçmenin tam sırası. Bu mevcut kütüphanede Uncharted 4: A Thief's End ve Gran Turismo Sport gibi ilkbahar ve yaz aylarında çıkacağı söylenen exclusive oyunları beklerken beni eğlendirecek birçok oyun bulunuyor.

Konsolu almışken online multiplayer oynayabilmek için senelik PS Plus üyeliğimi de yenilettim. Serviste bu üçüncü senem ve aslında verilen oyunların çoğundan memnunum. Bugüne dek 90+ oyun oynadım. PS3'de oynadığım Far Cry 3, Payday 2, Yakuza 4, Brothers: A Tale of Two Sons ve Uncharted 3: Drake's Deception ile PS Vita'da oynadığım Sound Shapes, Metrico, Uncharted: Golden Abyss ve Muramasa Rebirth gibi oyunlarla harika vakit geçirmiştim. Arada elbette birkaç dakika içinde sildiğim ya da hiç yüklemekle uğraşmadığım oyunlar da çıkmıyor değil. Kısaca, servisten durmadan şikayet edenler arasında değilim. 



Yeni oyuncağımla oynadığım ilk oyun mu? 

Mortal Kombat X. Her zamanki gibi bağımlılık yaratıcı, büyüleyici ve acımasız.

Belirtmek isterim ki Sub-Zero, benim için daima bir numara olacak ama bu oyundaki yeni karakterler de son derece ilgi çekici.

Şimdi müsaadenizle gidip yeni favorim Erron Black'le birkaç kombo deneyeceğim. = ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...