25 Haziran 2016 Cumartesi

Alışveriş Notları: Kitap & Oyun




Alışverişime HumbleBundle'da başladım. Her Story, Read Only Memories ve Cibele'i içeren "Humble Narrative Bundle", tam bana göreydi. Daha sonrasında oynayıp çok beğendiğim ve övülmeyi hak ettiğine inandığım Her Story için yazdığım yazıyı okumadıysanız, işte burada duruyor. Read Only Memories ve Cibele'i henüz oynamadım ama ikisi de sırada.




Sonra PlayStation Store'da art arda gelen indirimlerden de kafama göre bir şeyler aldım. PS4 için FIFA 16 ve The Last of Us Remastered kaçırılacak gibi değildi. PS4 kütüphanemde biriken bir dünya oyunu tek başıma oynamak da olmazdı; local multiplayer destekleyen oyunları, özellikle NBA 2K16 gibi spor oyunlarını oynayabilmek için beyaz bir Dualshock 4 da sepete eklendi. Tanrım, müthiş bir şey. 

Derya İMER AYDINLIK (@vampirellaninguncesi) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()



Tüm bunlar bir yana, bir alışveriş sitesinde görüp merak ettiğim Peter Swanson'ın The Kind Worth Killing'ini de kitaplığıma ekledim. (Üstelik hediye!) Bu bestseller romanın Türkçe baskısı da var; meraklısı için adının "Öldürmeye Değer Kişiler" olduğunu buraya not düşüyorum. Geçenlerde Kindle Store'dan indirdiğim örnekte kitabın ilk birkaç sayfasını okudum ve gerçekten merak uyandıran bir yapısı var. Elimdeki baskının bir havaalanında yan yana gelen iki yabancıyı betimleyen kapağı da kitaba uygun ve hoş olmuş.




Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...