17 Haziran 2016 Cuma

Tehlikeli İçgüdü Çekilişi! (17-27 Haziran 2016)

Güneşli, masmavi bir göğün altında kıyıya usulca çarpan dalgaların seslerini dinleyerek kitap okuyorsunuz... Okuduğunuz kitaptan keyif alıyorsunuz ve o anda yapmanız gereken başka hiçbir şey yok.

Yazın anlamı bu değil mi?
Siz de kendinizi bu karede görebiliyor musunuz?
Ne, kitap mı eksik? Hiç sorun değil.  = )




Çünkü Türkçe tercümesini üstlendiğim Abbi Glines'ın Too Far serisinden Never Too Far/Tehlikeli İçgüdü'yü aşağıdaki formu dolduran okurlardan biri kazanacak. (Kuralları okumayı unutmayın.)

Herkese bol şans!



Kurallar:

  1. Size ulaşabilmem için geçerli bir e-posta adresiniz ya da aktif kullandığınız bir sosyal medya hesabınız olmalı. Çekilişe katılırken ve yorum yazarken buna dikkat etmelisiniz.
  2. Çekilişe sadece Türkiye'den katılabilirsiniz. 
  3. Kazanana hediye paketini ben göndereceğim; aracı yok. Kargo masrafı bana ait. 
  4. Çekiliş 17-27 Haziran 2016 tarihleri arasında, yani on gün sürecek.
  5. Çekiliş süresi sona erdiğinde kazananı blogumda duyuracağım. Bu nedenle takipte kalın! 

a Rafflecopter giveaway

12 yorum:

  1. Hiç şansım yoktur ama, yine de insan ümit ediyor işte. = )

    YanıtlaSil
  2. İngilizcesini okuyup inanılmaz beğendiğim bir seri. Türkçesi nasıl merak ediyorum =)

    YanıtlaSil
  3. New adult seven biri olarak ilk kitabı beğenmiştim ikinci kitabı da buradan kazanırsam çok mutlu olurum :D

    YanıtlaSil
  4. İlk kitabı severek okumuştum. Umarım kazanırım:) Çekiliş için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Seveceğimi düşünüyorum bu seriyi *_* Umarım kazanırım, çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  6. bu tarz kitaplara bayılan biri olarak, kesinlikle sevilecek bir kitap gibi!

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir kitap gibi inşallah kazanırım.

    YanıtlaSil
  8. İlk kitabı okumuştum, sıra devam kitaplarında :)
    kitapmeltemi@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merak ettiğim bir kitaptı, yay!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...