7 Temmuz 2012 Cumartesi

Alışveriş Notları: "Sweet Evil", "The Body Finder", "The Goddess Test"ve Diğerleri

Vampirella, Temmuz ayına bu kitaplarla merhaba dedi.






  • Sweet Evil (The Sweet Trilogy, #1)

  • The Body Finder (The Body Finder, #1)

  • The Goddess Test/Tanrıça (Goddess Test, #1)

  • I'd Tell You I Love You, But Then I'd Have to Kill You/Seni Sevdiğimi Söyleseydim Öldürmek Zorunda Kalırdım (Gallagher Girls, #1)

  • Chosen/Seçilmiş (House of Night/Gece Evi, #3)

  • Emily the Strange: The Lost Days/Emily ve Garip Maceraları: Ben Kimim? (Emily the Strange Novels, #1)

  • The Tales of Beedle the Bard/Ozan Beedle'ın Hikayeleri


Herkese keyifli okumalar!

6 yorum:

  1. ingilizce okurken zorluk yaşamıyor musun. yaşamıyorsan bana da tavsiye verebilir misin?

    YanıtlaSil
  2. Nasil bir zorluk? Yeterli Ingilizce (ve Amerikan kültürü) bilgin varsa okuyabilirsin. Bunlar Marlowe eseri degil, sonucta. :) Bu arada, blogum tavsiye dolu.

    YanıtlaSil
  3. Ohhhh so many amazing books! I've been wanting to read The Body Finder series for sooo long but I can never seem to find a copy of it. And Ally Carter is such a fun writer - I LOVE her Gallagher Girls series : ) I haven't read Sweet Evil either but I have it sitting on my shelf so hopefully it'll be good to both of us! Fantastic haul and thanks for stopping by x)

    YanıtlaSil
  4. Thank you so much, Kim. =) Happy reading to us all!

    YanıtlaSil
  5. sanırım beni biraz sözlük karıştırmak sıkıyor.ama üniversiteden itibaren artık türkçe almayı bırakmayı düşünüyorum.hedefm odtü ing öğretmenliği:) inş kazanırım

    YanıtlaSil
  6. Sözlük elde okunmak sıkıcı olabilir. =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...