23 Ocak 2013 Çarşamba

Tag: "Mutlu Kitapkolik"

Yeni bir tag/mim! "Mutlu Kitapkolik/Happy Bookaholic".


LoveBooksLogo


Eğer sen de katılmak istersen, blogunda ya da herhangi bir sosyal medya hesabında cevaplarını yayınla ve linkini yorum olarak ekle.



1. Yeni kitaplar almanın hoşuna giden tarafı ne?
Yeni kitaplar keşfetmeyi seviyorum. "Yeni" derken, illa piyasaya yeni sürülmüş olmasına gerek yok. İkinci el bile olsa henüz okumadıysam ve satın alırsam o kitap "benim yeni kitabım" olur. = ) Ayrıca, yayınevlerini ve yazarları desteklemeyi de seviyorum.


2. Ne sıklıkta yeni kitaplar alıyorsun?
Sık sık. = ) Sanırım son yıllarda her ay mutlaka yeni kitaplar alıyorum. Hemen "Alışveriş Notları" kategorisine göz atabilirsin. = )


3. Kitabevleri mi yoksa online kitap alışverişi mi - hangisini tercih ediyorsun?
Online alışverişi tercih ediyorum. Çünkü ilk olarak daha hesaplı. (Kitabevlerinde yeteri kadar indirim yapılmadığından şikayetçiyim.) Çoğu kez tek problem lanet olası kargo ücreti. = )


4. Favori kitabevin var mı?
Çocukken vardı! İstanbul/Beşiktaş'taki Kabalcı Kitabevi. Yıllar içinde kırk defa iç mekan tasarımını değiştirdiler. O eski dokusu kalmadı. Yine de ara sıra uğruyorum.


5. Kitaplar için ön sipariş veriyor musun?
I-ıh. Hiç denemedim.


6. Aylık kitap alma limitin var mı?
Yok. = )


7. Kitap alma yasağı - senin için bir anlam ifade ediyor mu?
Çok fazla okunmamış kitabım olduğunda artık bir dur demek istiyorum. Fakat şu ana kadar hiç "kitap alma yasağı" uygulamadım. Özgürlük! = )


8. Wish list'in ne kadar büyük?
Oldukça küçük. Wish list tutmak bana göre değil. Neden bilmiyorum ama wish list'ime eklediğim (Goodreads'de, Amazon'da ya da BWB'de) kitapları enine boyuna inceleyince ve üzerinde düşününce sanki içimden satın almak gelmiyor. Birkaç kitabı wish list'ime ekliyorum, aradan biraz zaman geçiyor ve sonsuza kadar orada kalıyorlar!


9. Hangi kitaplara (wish list'indeki, ön siparişini verdiğin vs.) ŞİMDİ sahip olmak istiyorsun?


Hmm... Dün gece, "Eve hırsız girdi ve sadece kitaplığımdaki tarihi Nineteen Eighty-Four'umu çaldı," şeklinde düşüncelere dalmıştım, tabii birkaç dakika sonra kitabı artık görüşmediğim bir arkadaşıma "temelli" ödünç verdiğimi hatırladım. O nedenle yeni bir kopyası lazım. Sırf VampirellaninGuncesi YA blog'u olduğu için listeye Warm Bodies/Sıcak Bedenler'i de ekliyorum. = )


warm-bodies_VampirellaninGuncesi1984-VampirellaninGuncesi


10. Kimi tag'liyorsun?
Blogumu takip eden ve ortak bir aktiviteye katılmak isteyen herkesi!

3 yorum:

  1. http://www.facebook.com/SihirliKitap/posts/114358025408685 Çok eğlenceliydi. Teşekkürler Vampirella!

    YanıtlaSil
  2. http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com/2013/01/tag-mutlu-kitapkolik.html

    Güzel tag :D

    YanıtlaSil
  3. http://endlesslovebooks.wordpress.com/2013/01/26/tag-mutlu-kitapkolik/ çok güzel bir etkinlik olmuş :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...