4 Nisan 2013 Perşembe

Alışveriş Notları: Arşiv Zamanı!

Arşivlenen seriler:



  • Twilight/Alacakaranlık 

  • Harry Potter 

  • The Hunger Games/Açlık Oyunları 

Yeni kitaplar almak yerine daha önce okuduğum ve sevdiğim kitapları arşivlemek istedim. Bu nedenle, bu alışveriş notu yazısının başlığı da "Arşiv Zamanı!" oldu.

Öncelikle, Twilight kitaplarının İngilizce, ABD baskılarını satın aldığımı belirteyim.




Harry Potter serisinin hem orijinal dilde hem Türkçe olmak üzere çeşitli edisyonlarını biriktirdiğimi biliyorsunuz. (Çünkü en sevdiğim seri!) Sonunda YKY edisyonlarının hepsine sahibim!

Ayrıca, The Hunger Games/Açlık Oyunları serisi de üç kitabıyla kitaplığıma yerleşti.


Bu kitapları toparlayabilmek için birçok farklı siteden (Hepsiburada, Kitapyurdu, D&R ve Gittigidiyor) alışveriş yaptım ve maliyetinden bahsetmek bile istemiyorum!  Fakat bilmediğim ve bana kendini sevdirememe ihtimali olan kitaplar almaktansa yıllar içinde tekrar okuyacağımı bildiğim eserleri satın alarak akıllıca bir tercih yaptığımı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...