7 Ağustos 2013 Çarşamba

Okuma Listesi: "Anna'nın Vampir Günlüğü" (by Angela Sommer-Bodenburg)

Ölümsüz dostum Rüdiger von Schlotterstein'ın kız kardeşi Anna'ya özel bir kitap!


c94e7f05-2173-4153-abb7-840564798a2e


Bu kitabı D&R'ın web sitesinde görünce ne kadar sevindiğimi anlatamam! İlköğretim yıllarında tanıştığım Der kleine Vampir/Küçük Vampir serisinde Anna'nın da özel bir yeri vardı. O süt dişleri dökülmeden vampir olmuş ve sonsuza kadar süt ve süt ürünleriyle beslenmesi gereken tatlı bir kızdı. Şimdiyse sıra günlüğünü okumaya geldi. Muhtemelen ilk ve tek aşkı Anton'dan bahsediyordur. = )





Hiç kimse, Küçük Vampir Rüdiger bile, kız kardeşi Annanın gündüzleri uyumadan önce hatıralarını yazdığı günlüğü okuma onuruna layık görülmedi! Vampirler arasında hatıra defteri tutmak yasak olduğu için, birilerinin bu günlükten haberdar olması halinde, Rüdigerin ve insan arkadaşları Antonun hayatı tehlikeye girerdi! Annanın neler yaşadığını büyük ağabeyi Bıçkın ya da büyükanne Korkunç Sabine bir bilselerdi... Düşünmesi bile felaket, kim bilir neler neler olurdu!


Diyeceğimiz o ki: Bu en gizli vampir belgesini okurken siz siz olun, tedbiri elden bırakmayın!


Küçük Vampirin genç, yaşlı tüm hayranlarına!



SAY Yayınlarını bu seriyi öksüz bırakmadığı için bir kez daha tebrik ediyorum. Bu harika kapaklı ve citli baskı da en kısa zamanda alınıp okunacaklar listeme otomatik olarak eklendi.

3 yorum:

  1. Ben de okumak istiyorum seriyi. Küçükken birkaç kitabını okumuştum. Ayrıca kapağı da pek güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Mertcan Ölçer9 Ağustos 2013 03:31

    Bir an görünce dedim ne oluyor, Vampirella'nın kitabı mı çıkmış?

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar sevindiğimi anlatamam! Anna'nın Anton hakkındaki o meşhur düşüncelerini okumak için sabırsızlanıyorum :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...