9 Temmuz 2014 Çarşamba

Alışveriş Notları: Yaz İndirimleri!

Sanatın birçok dalı bu yazıda. = )



En son alışverişim iTunes'dan aldığım birkaç şarkıyla başladı. (Merak edersen, Marilyn Manson ve Of Monsters and Men şarkılarıydı.) Sonrasında PlayStation Store'dan eski bir PSP oyunu olan Shin Megami Tensei: Persona'yı aldım ve üç saat kadar oynadıktan sonra inanılmaz derecede yüksek random encounter oranı yüzünden pes ettim. (Birkaç saniyede bir canavarlar tarafından durdurulmak keyifliydi diyemem ama konusu ve karakterleri gayet ilgi çekiciydi. Gerçi onun için özel bir iksir varmış ama nereden temin edileceğini henüz araştırmadım.) Oldschool RPG'lere cidden hayran değilsen, oyuna yaklaşmadan önce etraflıca düşünmende fayda var. Neyse, bu yazıda daha çok bahsetmek istediğim şey meşhur yaz indirimleri.




Steam'in bu seneki yaz indirimi öyle böyle değildi. Herhalde kendimi bıraksam, rahat on-on beş oyun alır ve sonunda oynayacak vakit bulamadığım için bunalıma girerdim. Adventure oyunlarının çoğu beş doların altına inmişti. Fakat ben çok istediğim iki indie ile sınırladım işi: Year Walk ve To The Moon. Her ne kadar PlayStation indie'leri son derece kolluyor ve destekliyor olsa da daima ilk durağımız PC olacak. Bu oyunları oynadıktan sonra etraflıca yorumlamak istersem, ilerleyen günlerde okuyabilirsin.


Oyun:
  • Shin Megami Tensei: Persona (PSP)
  • Year Walk (PC)
  • To The Moon (PC)


Sonrasında bir de D&R'da Doğan Kitap/DEX indirimi başladı. Aslında, DEX'in basın kopyalarıyla tüm kitaplığımı doldurabilirdim ama eleştiri yazacak vaktim olmaması gibi birtakım sebeplerle dağıtım listesinden adımı sildirmiştim. Birkaç dakika ayırıp elle tutulur hiçbir şey yazmadan gelişigüzel karalama yapmak ve "al sana kitap yorumu" demek bana göre değil... Müsait oldukça kitaplarını alıyor ve birçok yerli yayınevi gibi destekliyorum tabii. Bu indirim kapsamında beş lira gibi inanılmaz bir fiyata sattıkları birçok kitabı da seve seve aldım. Eve neler mi getirdim?

Kitap:

  • The Casual Vacancy/Boş Koltuk
  • Witch Hunt/Cadı Avı
  • The Madman's Daughter/Kaçığın Kızı
  • Pure/Pür
  • La Mécanique du Cœur/Mekanik Kalp
  • Starcrossed/Yıldız Çarpması


Aslında özellikle The Casual Vacancy/Boş Koltuk için bu indirime heves etmiştim ama mağazaya gittiğimde indirimli kitap yığınında bulamadım. Birkaç görevliyle konuştuktan sonra rafta son kalan kitabı indirttim ve aldım. Hatta bir ara, "İndirimde değil," dense de ısrarcı oldum. Bazen böyle olmak gerekiyor. = ) Diğer kitaplara gelince... Yine düşünüp en çok okumak istediklerimde karar kıldım. Devin O'Branagan ile röportaj yaptığımdan beri Witch Hunt/Cadı Avı'nı okumak istiyordum. Starcrossed/Yıldız Çarpması da açılış cümleleriyle ilgimi çekti. Diğer kitaplar da bir yerlerde gördüğüm, okumak istediğim ve bana tavsiye edilen romanlardı. Umarım hiçbiri beni hayal kırıklığına uğratmaz.


Antalya havaalanından alınıp tarafıma itinayla hediye edilen Inferno ile bu yazımı kapatıyorum. Orijinal dilinde ve ciltli baskısı gerçekten çok güzel. Bu kitabı zamanında çıkana kadar beklemiştim ama çıktıktan sonra okumak kısmet olmamıştı. Bu nedenle, okuma listemde en başlarda yer alıyor. Dördüncü Robert Langdon macerası için artık hazırım. = )


İşte böylece TBR & Backlog listem birazcık büyüdü. Çok büyümedi neyse ki! Son halini görmek istersen burada.

2 yorum:

  1. Kaçığın Kızı'nı ve Başlat'ı aldım ben de Dex'ten. Bakalım nasıllar? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlat'ı beğenecek misin merak ettim şimdi. = )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...