2 Aralık 2014 Salı

Oyun Alışverişi: Humble Bundle

Humble Bundle'ı duydunuz mu? 

Oyun alırken çeşitli yardım kuruluşlarına katkıda bulunduğunuz ve "gönlünden ne koparsa" mantığı ile çalışan başarılı bir organizasyon. Ben de geçen ay ilk HB alışverişimi yaptım.

İşte aldığım oyunlar:


Burada özellikle ilgimi çeken Always Sometimes Monsters oldu. Bu indie'nin daha önce demosunu oynayıp beğenmiştim.



Son olarak da oyunlar dışında...

Beach House'dan Take Care'in de aralarında bulunduğu iTunes'dan aldığım şarkılara ek olarak bir de kozmetik ağırlıklı alışveriş yaptım. Bir süredir market şampuanlarından kurtulmayı düşünüyordum ve biraz araştırıp Toni & Guy ürünlerinde karar kıldım. Saçıma uygun şampuan, saç kremi ve saç köpüğünü satın aldım. Geçenlerde çok sevdiğim The Body Shop'a da uğrayıp deniz yosunu özlü bir toner aldım. Toner ile ilgili görüşlerim olumlu ama henüz saç ürünleriyle ilgili net bir yargıya varamadım.

Şimdilik hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...