7 Nisan 2015 Salı

Alışveriş Notları: Alışveriş Çılgınlığı Vol. 1

Lafa önce kitap ve kırtasiye alışverişimle başlayalım. Uzun zamandır kitap almıyordum çünkü TBR Killing diye bir şey var. Geçen ayki alışveriş çılgınlığının etkisiyle girdiğim D&R'dan eli boş dönmedim tabii. Paper Towns/Kağıttan Kentler'i aldım. Aslında orijinal dilindeki baskısını alacaktım ama mağazada yoktu.



Belki bahsetmişimdir Le Petit Prince/Küçük Prens, benim de en sevdiğim kitaplardan biri. Yeni baskılarının çıktığını mutlaka duymuşsunuzdur. Bu nedenle olsa gerek mağazada yeni bir baskısı ile aşağıdaki fotoda göreceğiniz muhteşem defter yan yana duruyordu. Almadan geçemezdim. Diğer ufak not defterini de çantama atmak için aldım.




iTunes'a bayıldığımı biliyorsunuz. En son Of Monsters and MenDeath Cab For Cutie, Prodigy ve (yeni gözdelerimden) Summer Cannibals şarkıları aldım. (Müzikle ilgili yazıp çizdiklerimi görmek için Akın'la açtığımız ortak blogumuza da göz atabilirsin: backvokal)

Diğer şeylere gelirsek...

Aslında Mart, kozmetik ve kıyafet alışverişi yaparak geçti diyebilirim. Kendim için bir şeyler bakarken çok sevdiğim Pull&Bear'de ve basic parçalar için H&M'de bayağı vakit geçirdim. (Aldığım şeyler arasında bu gözlük ile bu hoodie var.) Run DMC iç çamaşırlarını ve Wu-Tang Clan t-shirt'lerini gördüğüm günden beri H&M'i de seviyorum diyebilirim gerçi. = )

İnternet üzerinden ise Kozmetikçim (şu Avon ürünlerini almak içindi) sitesinden alışveriş yaptım. Sonra Flo'dan ve Freedom'dan olmak üzere kendime iki tane Etnies skate ayakkabısı aldım. (Merak edenler için birisi bu ve diğeri de bu. İkisinden de çok memnunum ve ikincisiyle kaymaya da gittim. Yani onaylandı.)

Alışveriş yaptığım mağazalar bu saydıklarımla sınırlı değildi. Aldığım bazı şeyler temin edilemediği için iptal edildi (size diyorum Limango ve Hepsiburada) ama çok da sorun değil. Gözüme kestirdiğim kol saati elime ulaşsaydı iyi olurdu gerçi. = )

İşte böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...