4 Mayıs 2015 Pazartesi

Dördüncü Güncelleme: TBR Killing

28 Aralık'taki üçüncü güncellemeden çok, çok sonra dördüncü güncelleme ile karşınızdayım.



İşte an itibarıyla okunacaklar listemdeki kitaplar:




Sadece 6 kitap! 
Gelişme!

Açıkçası hangisinden başlasam bilmiyorum. Elim Jane Eyre'e gitti geçen akşam. Özgün dilinde tam metni okumanın vakti gelmiş de geçiyor... Ancak keşke daha sevimli bir baskısını alsaydım diyorum. Yazıları çok ufak, sayfaları çok ince ve kitap cep boydan hallice duruyor.

Sizce hangisini okumalıyım?

Yukarıdaki fotoğrafta geçenlerde aldığım kırtasiye ürünlerini de görebilirsiniz. Yok, D&R'dan almadım. Bizim burada böyle şeyleri çok ucuza bulabildiğim birkaç dükkan var. Gördüğünüz gibi sadece zincir mağazaları değil, küçük esnafı da destekliyorum. = )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...