4 Temmuz 2015 Cumartesi

Kitaptan Alıntılar: "The Heir"

Tamamladığım metinlerin ardından alıntı paylaşmak artık bir geleneğe dönüşmek üzere. Bu seferki alıntılar, en popüler genç yetişkin serilerinden birinin devam kitabından, The Heir'den.

Merak etmeyin; bu yazıda spoiler sayılacak bir şey yok. Bahsi geçen ya da konuşan karakterlerin isimlerini bile kullanmadım ki kitabı okurken kendiniz keşfedin. = )






"Burada hayat yolu benimkinden çok daha farklı olan çocuklar var. Bazılarıyla aynı odada bulunmaya bile dayanamıyorum."

*****

Parıltılar saçıyordu ama sessizdi. Sessiz kaldığımızda en rahat anlardan bazılarını yaşıyor gibiydik.
Sonunda boğazını temizledi. “Eminim ki yapacak işlerin vardır ama sen kendini bu kadar kötü hissederken seni yalnız bırakmaktan da nefret ediyorum.”

*****

Ne kadar sessiz söylemiş olsa da çığlık atıyormuş gibi geldi. Ne söyleyeceğimi ya da ne yapacağımı düşünemiyordum ama yanına gitmem gerektiğini biliyordum. Topuklu ayakkabılarla bile muhafızdan daha hızlıydım, elimden geldiği kadar hızla koştum.

*****

Aniden, “Adını yazdırmış mıydın?” diye sordum. “Seçim için yani?”
Gülümseyip başını salladı. “Hayır.”
“Neden?”
Omuz silkip bir cevap aradı. “Çünkü… Kimim ki ben?”


*Alıntıları kaynak belirterek kendi blogunuzda paylaşabilirsiniz. Unedited olduğunu unutmayın ama. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...