1 Mart 2016 Salı

2 Ayda 15 Kitap!

Bir dönem her ay okuduğum kitapları "BaşaSar" adını verdiğim özel yazılarda toplardım. Uzun süredir beni takip eden okurlar mutlaka hatırlayacaklardır. Artık bu tür yazılar yazmıyorum fakat geçenlerde sosyal medyada Goodreads'in sorduğu bir soru üzerine yılın ilk iki ayında kaç kitap okuduğumu merak ettim ve şöyle bir geriye dönüp baktım.


Geride bıraktığımız iki ayda yukarıda gördüğünüz kitapların hepsini okudum. Üstelik birçoğuna yüksek notlar verdim. Aslında bu listede yer almayan iki kitap daha var ve yer almama sebepleri de bir türlü bitirememiş olmam. 

Bu kitaplarından arasından en çok Sait Faik ile Sabahattin Ali'nin sırasıyla Semaver ve Yeni Dünya isimli öykü kitaplarını, Agatha Christie'nin bir suç romanı klasiği olan And Then There Were None/On Küçük Zenci'sini, yayımlanmadan okuma fırsatı bulduğum yeni Assassin's Creed kitabı Last Descendants'ı, apokaliptik bir roman olan Life As We Knew It'i ve bol ödüllü The Unlikely Hero of Room 13B'yi beğendim. Pek beğenmediklerim (çünkü kitaplardan nefret etmem) ise The Deal/Anlaşma ve Tell Me Three Things oldu.

Siz kaç kitap okudunuz? 
Hangilerini çok sevdiniz? Hangilerini beğenmediniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...