11 Ağustos 2014 Pazartesi

Vampirella Ne Okuyor: "Yıldız Çarpması"

Vampirella, şu anda Mark Schreiber'ın Starcrossed/Yıldız Çarpması isimli kitabını okuyor.



Bu kitabın ne kadar eğlenceli olacağını daha ilk cümleleri okurken anlamış ve bunu düşünerek kitaplığıma eklemiştim. Çok fazla bekletmeden okumaya başladım ve bingo! Gerçekten sıradışı, eğlenceli, modern bir Romeo and Juliet/Romeo ve Juliet yorumu tadında ilginç ve sürükleyici bir hikayeyle karşılaştım. Şu anda 78. sayfadayım ve kitap toplam 270 sayfa sevgili okur. 





Bu arada dün, uzun bir süre önce aldığım Let Me In/Kanıma Gir'i (Türkçe film isimlerinden nefret ediyorum) izledim. Pek "korkunç" bir yönü yok, en azından bana göre ama gerilim/dram olarak izlenebilecek bir film. Bullying, sırlar, ailevi problemler, boşanan ebeveynler, ilk göz ağrısı... Ayrıca, 1996 doğumlu başrol oyuncusu Kodi Smit-McPhee'nin kendini izleten bir performansı ve role çok uyduğunu düşündüğüm farklı bir yüzü var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...