22 Eylül 2014 Pazartesi

Oyun Alışverişi: PlayStation'da Retro Oyunlar ve Diğerleri

PlayStation Store'da kafama göre indirimler başlayınca -Retro indirimi ve Rising Star şirketinin onuncu yılı şerefine düzenlenen indirim- oynamak istediğim dört oyuna uygun fiyatlarla sahip oldum.

İşte PlayStation Vita'da oynamak için aldığım oyunlar:
Aslında yaptığım en yüklü alışveriş, sonunda pes edip PlayStation Vita için aldığım 16 GB'lık hafıza kartı oldu. Neredeyse altı aydır, yani konsolu aldığımdan bu yana elimdeki 4 GB'lık karta yaz-sil yapıyordum. 

Bir de bu yazıyı hazırlarken bir ara DLH isimli bir Alman oyun sitesinin üye olan herkese Steam üzerinden üç oyun verdiğini öğrendim ve böylece aşağıdaki bilgisayar oyunları da listeme eklendi:

  • Knights and Merchants 
  • East India Company
  • Enclave

    (Backlog listemin son halini merak edersen burada.)
Tüm bu saydığım oyunlardan henüz sadece Harvest Moon: Hero of Leaf Valley'yi denedim ve çok sevdim. Neden Nintendo'nun franchise'ı Sony'nin elinden aldığı belli oluyor. İnsanın zihnini dinlendiren, kaliteli ve çok sevimli bir oyun bu. Çiftçilik yapıyor, hayvan besliyor, çeşitli işlerde çalışıyor ve kasaba halkıyla arkadaş oluyorsunuz. = ) 

Şimdilik hepsi bu kadar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...