26 Temmuz 2015 Pazar

Oyun Alışverişi: Arşivime Eklenenler

Hem PlayStation platformlarında hem de bilgisayarda (yaşasın Steam!) bir dünya dijital oyunum olsa da arada sırada arşivime birkaç fiziksel oyun daha eklemek hoşuma gidiyor. İşte bu yazıda dün satın aldığım oyunlardan bahsedeceğim.



Oyunların ABD'de fiks bir fiyatı var ve oyun severlerin alışverişe çıkmadan önce kafalarında hiçbir soru işareti olmuyor. Ancak ülkemizde fiks bir fiyat söz konusu değil ve etiketler gerçekten inanılmaz. Örneğin; yine ABD'de $59,99 fiyat etiketiyle satılan bir oyunu mağazalarda 250 liraya satıyorlar ve doların tavan yaptığı şu günlerde bile (bunu yazarken 2,73'tü) biz aradaki uçurumu net görebiliyoruz. Ben, genellikle ya yurtdışından getirtiyorum ya da bireysel satıcıların olduğu birkaç web sitesini tercih ediyorum. Fotoğrafta gözüken AC IV: Black Flag'i Amazon'dan getirtmiştim mesela. Böylece en azından soyulduğunu hissetmiyorsun. = )

Bu kez sürüsüyle oynanacak oyunum olduğundan (bkz. TBR & Backlog) özellikle aradığım bir şey yoktu ama hem sıfır hem ikinci el oyun satan bir dükkanda karşıma çıkan iki oyunu saklamak üzere arşivime ekledim: Uncharted 2: Among Thieves ve Skate. Eli boş çıkmak olmazdı. 


Şu ana kadar Naughty Dog'un Uncharted serisinden iki oyunu (Uncharted 3: Drake's Deception ve Uncharted: Golden Abyss) oynadım ve gerçekten çok eğlendim. Hatta bir de yazı yazmıştım; okumak isteyenler için burada. Gerçek hayatta skateboard sever biri olarak Skate'i neden aldığım da sanırım gayet açık. = )

Bunun dışında...

Bir sürü kıyafet alışverişinden sonra yine bir alışveriş merkezinde gezerken uğradığım The Body Shop'tan iki ürün aldım. Aloe serisini araştırmış ve mutlaka denemeyi planlamıştım ama gittiğimde serideki birçok cilt bakım ürününün mağazada olmadığını gördüm. Bu nedenle sadece Gentle Facial Wash aldım. Yanına bir de Super Volume Mascara ekledim. Fotoğrafını görmek isterseniz o da burada.

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...