26 Temmuz 2015 Pazar

Vampirella Ne Okuyor: "Will Grayson, Will Grayson"

16 Mayıs'ta aldığım Will Grayson, Will Grayson/Tek İsim, Tek Kader'i okumanın vakti geldi.

Bu kitaba geçmeden kısa bir süre önce yine David Levithan'in imzasını taşıyan ve Rachel Cohn'la ortak kitaplarından biri olan Naomi and Ely's No Kiss List'i okumuştum. Bu okuduğum dördüncü Levithan (ikinci John Green) romanı oluyor ve beklentim yüksek.

İlk sayfalarda olduğum için şimdilik bir yorum yapmam zor ama kitabın tonunu sevdim. Ayrıca orijinal metni aldığıma çok memnunum çünkü kitabın hiç beğenmediğim Türkçe ismi bir yana, eminim ki her yeri sansürlenmiştir çünkü küfür ve argo tabirler var ve bunlar benim gözümde kitabı zenginleştiriyor ve yazarın tarzını filtresiz görebiliyorum.

Siz neler okuyorsunuz?

Herkese keyifli okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...