31 Aralık 2015 Perşembe

Özel Dosya: 2015'te Okuduğum Kitaplar

Yıl boyunca okuduğum kitaplara şöyle bir göz atmanın vakti geldi.



Aşağıdaki listede okuduğum ya da okumaya niyetlenip yarıda bıraktığım kitapları görebilirsiniz. Bu yanlış zamanda ve yanlış yerde karşıma çıkan ya da umduğumu bulamadığım kitapları ayırt edebilmeniz için yanlarına ufak birer not düştüm. Yazının sonunda ise en çok beğendiğim kitaplardan bahsettiğimi göreceksiniz.
  • Pure/Pür (bitirmedim)
  • Mutfak
  • ワンピース/One Piece: East Blue Vol. 4-5-6
  • ヘルシング /Hellsing Vol.1
  •  鋼の錬金術師 /Fullmetal Alchemist 3-in-1, Vol.1
  • Tumble & Fall
  • ワンピース/One Piece: East Blue Vol. 7-8-9
  • Inferno/Cehennem
  • Harry Potter and the Deathly Hallows/Harry Potter ve Ölüm Yadigarları (tekrar!)
  • Magic Study/Büyü Ustası
  • The Madman's Daughter/Kaçığın Kızı
  • No Acting Please/Rol Yapmayın Lütfen
  • Paper Towns/Kağıttan Kentler
  • The Virgin's Lover/Bakirenin Aşığı
  • The Heir/Veliaht Prenses
  • New Moon: The Complete Illustrated Movie Companion
  • The Wimpy Vampire Strikes Back
  • Casual Vacancy/Boş Koltuk (bitirmedim)
  • 進撃の巨人/Titana Saldırı Vol.1
  • Poison Princess
  • Kürk Mantolu Madonna
  • Schachnovelle/Satranç
  • Fire Study/Ateş Ustası
  • Alienated/Yabancı
  • The DUFF/SAP
  • What a Boy Wants
  • Slow Ride Home (bitirmedim)
  • Invaded/İşgalci
  • The Shadow Queen
  • Haw (bitirmedim)
  • Naomi & Ely's No Kiss List
  • The Vincent Boys
  • The Great Hunt
  • Runes
  • Will Grayson, Will Grayson/Tek İsim, Tek Kader (bitirmedim)
  • Flaw
  • Nexis
  • Chosen Ones
  • Rook
  • Mila 2.0
  • Devious Minds (bitirmedim)
  • Pulse
  • Slate
  • LOL: Lying Out Loud
  • Chimera
  • The Selection Stories: The Queen & The Favorite/Saraydan Hikayeler: Kraliçe ve Gözde
  • Daughter of Smoke and Bone/Duman ve Kemiğin Kızı
  • The Darkest Minds/Karanlık Zihinler
  • The Ward
  • Bluescreen
  • Wild Reckless
  • Marvel 1602
  • These Broken Stars/Benim Uzak Yıldızım (bitirmedim)
  • The Belles
  • The Alchemyst/Simyacı
  • L'etranger/Yabancı
  • An Abundance of Katherines/İlk Aşk (bitirmedim)
  • Of Mice and Men/Fareler ve İnsanlar
  • I Crawl Through It
  • Horrorstör
  • Imitation
Eminim ki aralarından en çok beğendiklerimi merak ediyorsunuzdur. Şimdi listeye şöyle bir bakınca en güzel kitapları yılın sonunda okuduğumu fark ettim. Örneğin;  Of Mice and Men/Fareler ve İnsanlar gibi. Bunun yanı sıra L'etranger/Yabancı da yıl sonunda okuduğum muhteşem kitaplardandı.

Genç yetişkin romanlarından Paper Towns/Kağıttan Kentler ve Daughter of Smoke and Bone/Duman ve Kemiğin Kızı benden beşer puan almayı başaran kitaplardandı. (Yorumlarıma göz atmak isterseniz ilki burada ve ikincisi ise şurada.)

Ayrıca, 鋼の錬金術師 /Fullmetal Alchemist ve  進撃の巨人/Titana Saldırı çok beğendiğim manga serilerinin başlangıçları oldu fakat devam kitaplarını okumaya fırsatım olmadı. Bu konuyla daha sonra ilgileneceğim. = )

Tabii burada Horrostör'ü de anmam gerekiyor. Bu kitaba bayıldım.

Bu sene 2016'da piyasaya çıkacak bazı kitapları da okuma fırsatı yakaladım. Bunlar arasından The Belles ve The Shadow Queen, bana göre yayımlandığında tüm genç yetişkin yazını severlerin göz atması gereken kitaplar arasında. Takipçisi olun derim. 

Siz bu sene neler okudunuz? 
Hangi kitapları diğerlerinden daha çok beğendiniz?

Herkese sağlık ve huzur eşliğinde mutlu bir yıl dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...