2 Ocak 2016 Cumartesi

2016'da Yayımlanacak İlgi Çekici Genç Yetişkin Romanları

Sırada aklımızı çelecek birçok genç yetişkin romanı var. Örneğin; okuma fırsatı bulup çok beğendiğim C. J. Redwine'ın The Shadow Queen'i gibi. 

Bir ısırık almak istemez miydiniz? 


Bir türlü ülkemizde göremediğimiz Maggie Stiefvater'ın The Raven Cycle'ının dördüncü kitabı The Raven King de önümüzdeki nisan ayında çıkıyor. Yine es geçilen Marie Rutkoski'nin The Winner's Trilogy'sinin son kitabı The Winner's Kiss ise hemen öncesinde, martta çıkacak.

Ülkemizde de yayımlanan serilere şöyle bir bakacak olursak, The Half-Bad Trilogy'nin son kitabı Half Lost 29 Mart'ta, Red Rising'in üçüncü kitabı Morning Star 9 Şubat'ta, The 5th Wave'in üçüncü kitabı The Last Star 24 Mayıs'ta ve  geçtiğimiz günlerde raflara giren Sabaa Tahir'in An Ember in the Ashes/Küller ve Kor'unun devamı A Torch Against the Night 30 Ağustos'ta yurtdışında yayımlanacak. Bunun yanı sıra Red Queen'in devamı Glass Sword 9 Şubat'ta ve The Selection serisinin son romanı The Crown ise 3 Mayıs'ta gelecek.

Daha önce size tanıttığım Veronica Rossi'nin Riders'ı da yurtdışındaki kitap severlere sunulacak şubat kitapları arasında. Aynı şekilde blogumda kendine bir yer bulan Sarah Rees Brennan'ın Tell the Wind and Fire'ı da nisanda. Yorum yazarak gündeme getirmediğim ama okuyup tam puan verdiğim Dhonielle Clayton'ın The Belles'inin ise sene içinde çıkacağını biliyoruz. 



Ülkemizde kitapları yayımlanan bazı yazarların bu sene yeni serilere başlayacağını da göreceğiz. Richelle Mead nisanda The Glittering Court serisine, Kiersten White haziranda And I Darken ile The Conquerors Saga'ya, Gena Showalter şubatta Firstlife'a, Melissa Landers aynı ay içinde Starflight'a ve Alexandra Bracken sadece üç gün sonra Passenger'a başlayacak. 

Yine okuma şansı elde edip beğendiğim Wendy Higgins'in yeni serisi The Great Hunt'ın aynı ismi taşıyan ilk romanı martta gelecek. Bunun yanı sıra Kendare Blake ile Stephenie Perkins'in de birer kitap yayımlama planı var. Kendare Blake'in kitabının ismi Three Dark Crowns olacak ama Stephenie Perkins'in korku türünde olacağı belirtilen yeni romanının adı henüz duyurulmadı.

Ne çok kitap var! Gelmiş geçmiş en uzun blog yazılarından biri olmasın diye sadece bir kısmına değindiğimi de biliyorum.

Hangilerinin dilimize çevrilmesini isterdiniz? 
Hangileri okuma listenizde?

Şimdiden herkese keyifli okumalar.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir post olmuş canım, baya da uğramışsındır eminim. Emeğine sağlık. Ben şu The Shadow Queen'in kapağına bayıldım şahsen. Queen kelimesi de başlı başlına benim için alma sebebi. Umarım bizde de çıkar en kısa sürede diyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben merak ettiğim ve sizin de gördüğüm kadarıyla çok iyi bildiğiniz bir konu hakkında sorum vardı. Ben alacakaranlık serisinin orjinal yani yabancı ülkelerde ki baskısıyla satın almak istiyorum ama araştırdığım kadarıyla hep cep boy üretildiğini gördüm galiba ama emin de olamadığım için size sormak istedim.Acaba hep cep boy mu satılıyor yoksa normal boy satılıyor mu? Yardımcı olursanız aşırı sevinirim:):) Birde birkaç gün önceki bir yazınızda kitabınızı yayımlamak istememe sebebiniz de bir Wattpad yayınından bahsetmistiniz bu benim ilgilendiğim bir konu olduğu için hangi yayınevinden bahsettiginizi rica etsem facebook üzerinden bana söyler misiniz söz aramızda kalır :):):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...