30 Nisan 2014 Çarşamba

Alışveriş Notları: Farklı Türler (Part VI)

Üç manga, iki oyun. 

Sanırım, bu yazıya "Manga & Indie Edition" demenin bir sakıncası olmazdı. = )



Seneler önce Death Note anime serisine başlamış ve neredeyse bitirmiştim. Neredeyse diyorum, çünkü hatırlamadığım ve anlam veremediğim bir nedenle sonlarına doğru izlememeye başlamıştım. Çok sevmediğimden değil! Çünkü live action filmlerinden birini bile izlemiştim. Daha sonra manga serisini de okumaya başladım. Aslında Japonya'da okunan herhangi bir manga serisine kıyasla dehşete düşürecek kadar kısa. Ben de seriyi tamamlamak adına bir adım daha attım ve Vol. III ile Vol. IV arşivime katıldı. Diğer manga ise Naruto'nun ilk sayısı. Açıkçası, animesini sevdiğim için mangasına da göz atmak istedim. İşte bu online alışverişimi Gerekli Şeyler'de yaptım. Gayet D&R'dan da alabilirdim ama hem destek olmak hem de ücretsiz kargo olanağından yararlanmak daha güzel. 



Artık indie oyun hayranı olduğumu biliyorsun sevgili okur. Bu nedenle satın aldığım oyunlar seni şaşırtmayacaktır. = ) 

Vita'da oynamak için iki digital oyun satın aldım: Meşhur Terraria ve indie müzik/ritim oyunu KickBeat. Özellikle Terraria, bu konsolda oynamayı en çok istediğim oyunların başında geliyordu. KickBeat ise dövüş sanatlarını müzikle birleştiren ilgi çekici bir oyun. Şimdi sadece Mortal Kombat oynayıp Bruce Lee filmleri izliyormuşum gibi görünebilirim ama aslında çocukken birkaç sene boyunca Karate-Do yapmıştım. How cool is that? = )


*Terraria'nın PS Vita için zamanında çıkan launch trailerburada.
*KickBeat'inki ise burada.

Şimdilik hepsi bu. Unutmadan, merak edersen yeni Converse'ime de buradan göz atabilirsin. Geek'lik yapılacak bir diğer konu işte. = )

Manga:


  • Death Note Vol. III
  • Death Note Vol. IV
  • Naruto Vol. I


Oyun:

  • Terraria (PS Vita)
  • KickBeat (PS Vita)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...