17 Eylül 2015 Perşembe

Oyun & Müzik Alışverişi: Gran Turismo 6 ve Diğerleri

Oyunlardan ve müzikten bahsettiğim yeni bir alışveriş yazısıyla huzurlarınızdayım. Neler aldığımı merak ediyor musunuz?



Aslında bu yazının taslağını epeydir bekletiyorum. Yine de konuya girelim!

Yazıyı yazmama neden olan olay belli; PlayStation Store'da "Yaz İndirimleri" vardı ve ben eski bir yarış oyunu almıştım: Need for Speed: Hot Pursuit. Beklentilerimin üzerinde çıkan ve daha sonra internette insanların övgüyle bahsettiğini gördüğüm bu oyun eğlenceli anlar yaşamama vesile oldu. Ancak bana yetmedi! Beni hayatımda oynadığım en iyi oyunlardan biriyle tanışmaya itti. O oyun... Gran Turismo 6'di. = ) 

Böylece son günlerde aldığım ilk fiziksel oyun GT6 oldu. Toplam 1.200'den fazla arabanın olduğu bu oyuna tek kelimeyle bayıldım ve serideki bir sonraki oyunun çıkmasını hevesle bekleyen kalabalığa karıştım.


Daha sonra istediğim ama ertelediğim bir oyunun D&R'da neredeyse iki yüz liradan otuz liraya kadar düştüğünü gördüm. Şaşırarak Tales of Symphonia Chronicles gibi niche bir oyunu da arşivime ekledim.

Gelelim müzik konusuna...

Belirtmek isterim ki Method Man'in neredeyse yüzyıl aradan sonra çıkardığı The Meth Lab albümü çok sağlam. Hala dinlemediyseniz, mutlaka kulak verin. iTunes'u çok sık kullanan bir müzik sever olarak bu albümden en sevdiğim parçaları satın aldım ve araya Lana Del Rey'in yeni single'ını da eklemeyi unutmadım. Arşivimdeki diskografisini eksik bırakmak olmazdı. = ) 

Ve hiç kitap almadım. Çünkü okuyacak tonla şey vardı. Hala var!

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...