13 Nisan 2014 Pazar

Alışveriş Notları: "Goddess of Spring" ve Diğerleri


Bir albüm, bir kitap, bir oyun ve bir kulaklık!

Mart'ın sonunda PS Vita aldıktan sonra yaptığım alışverişleri tahmin edebilirsin. Taşıma çantası, ekran koruyucu filmi, hafıza kartı... Tüm bu ufak tefek teknolojik harcamaların haricinde aldıklarımı bu yazıda aktaracağım sevgili okur.

Biliyorsun ki Placebo'yu çok severim. Son albümleri Loud Like Love çıktığında ve nereden alsam, nasıl alsam diye düşündüğüm sırada henüz Türkiye'ye gelmemişti. Geçen gün iTunes'dan dijital olarak almaya karar verdim. İlk dinleyişte bu albümden en sevdiğim şarkı "A Million Little Pieces" oldu. Bahsetmeye başlarsam, hakkını vermek için eskiden olduğu gibi "music blogger" kimliğime bürünmem gerekir. = )


Gelelim aldığım kitaba! "Hafif" bir şeyler okumak istediğinde eminim ki aklına gelen yazarlar vardır ve önce bu isimlerin kitaplarına yöneliyorsundur. Benim için bu yazarlardan biri P.C. Cast. Goddess Summoning/Tanrıça kitap serisinden daha önce Goddess of the Sea/Deniz Tanrıçası'nı okumuş ve beğenmiştim. Bu serinin ikinci kitabını da arşivime ekledim: Goddess of Spring/Bahar Tanrıçası. Kütük gibi gözükse de büyük ihtimalle bir çırpıda okunacak bir kitaptır. = )

Bildiğin gibi tüm dünyada indie oyunlar altın çağını yaşıyor. Tüm o grafik kalitesi yüksek AAA oyunları bir yana bırakıp bu ilk bakışta basit görünen ama aslında hiç de basit olmayan oyunları oynuyoruz. Yaratıcılıkta sınır tanımayan, bazen tek bir kişiden oluşan küçük oyun şirketleri, karşımızda muhteşem oyunlarla çıkıyorlar. Bu yazıda bahsedeceğim indie, Fez adını taşıyor.

2012'de Xbox 360 için, 2013'de PC için çıkan oyun, evvela PlayStation platformuna gelmedi ama geldiği hafta satın alındı. = ) Cross-buy olduğu için PS4 ve PS3'de de oynanabiliyor ama ben, PS Vita'da oynamayı düşünüyorum.


*Oyunun PlayStation için hazırlanan harika launch trailer'ı da burada


Kendime bir de kulaklık aldım. Bu sefer Sony'yi tercih ettim. Daha önce daha çok dış görünüşünün yanıltmasıyla D&R'dan Coloud (4090591 Dots Skull) almıştım ve hemen bozulmuştu. Bozulmadan önce kulağa değen kılıf kısmı çıkmıştı ve tekrar, tekrar takmama rağmen ne zaman çantamdan çıkartsam yere düşmeyi başarıyordu. Geri göndermem de bir işe yaramamıştı. Yani, berbat bir alışverişti o ve hiç tavsiye etmem. Bu sefer Bimeks'ten yine aynı fiyat aralığında olan Sony MDR-ZX100b'yi satın aldım. İlk denemelerime dayanarak özellikle bas açısından tatmin edici olduğunu söyleyebilirim ve tasarımı nedeniyle kulağımı ağrıtmadı.



Kitap:
  • The Goddess of Spring/Bahar Tanrıçası
Müzik Albümü:
  • Placebo - Loud Like Love (iTunes)
Oyun:
  • Fez (PS4, PS3 & PS Vita)
Kulaklık:
  • Sony MDR-ZX100B


Şimdilik hepsi bu. = )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...