6 Temmuz 2014 Pazar

Vampirella Ne Okuyor: "Bahar Tanrıçası"


22 Haziran'dan beri ara ara okuduğum kitap P.C. Cast'in Goddess of Spring/Bahar Tanrıçası isimli kitabı. Aslında eğlenceli olacağını ve bir çırpıda kendini okutacağını düşünerek almıştım ama pek beklediğim gibi olmadı. İlk başlarda her şey iyi gidiyordu. Kırk üç yaşındaki baş karakterin işlettiği fırınla ilgili sıkıntıları, sonra hamurişiyle başlayan ritüel... Persephone olarak Hades'i ziyarete gitmesiyle işler çığırından çıktı. 

Yazar acaba sayfalara sürekli Batman yazmaktan bıkmamış mı diye düşünüyorum. Ben okur olarak bıktım çünkü.  

Çoğu zaman baş karakterin yaşına şaşırmak da mümkün. Çünkü kırk üç yaşındaki bir kadın gibi davranmıyor. İnanmak güç.

O bildiğimiz Hades'i de tam olarak yansıtamadığını düşünüyorum. Fakat belki de onun amacı Batman'den bahsetmekti. = ) Batman'i hayal ederken Hades'den ancak bu kadar ve bu şekilde bahsedebilirdi.
Tavsiye eder miyim? Sanmam. Serinin ilk kitabını okurken daha çok keyif aldığımı hatırlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...