Optik'in Kitap Blogu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Optik'in Kitap Blogu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Şubat 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Distopya Kitapları


Optik'in Kitap Blogu, bu sefer bizden en sevdiğimiz anti-ütopya kitaplarını sıralamamızı istiyor. Ben de denedim. Eh, el çabukluğuyla araya birkaç tane de post-apokaliptik kitap eklemiş olabilirim. = )

İşte hazırladığım liste:

30 Ocak 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Şubat Ayında Okumayı Düşündüğüm Kitaplar


Optik'in Kitap Blogu'nun uzun bir aradan sonra gerçekleştirdiği "Cumartesi İlk 10" etkinliğinde bu kez şubat ayında okumayı düşündüğümüz kitapları sıralıyoruz. (Zaman ne kadar da çabuk geçiyor!)

İşte benim okuyacağım ve okumak istediğim kitaplar:

12 Mart 2015 Perşembe

backvokal

Yeni blogumuza davetlisin.



Peki, nedir bu backvokal diyorsan, hemen bu yazıya göz at.

Madonna'nın yeni albümü Rebel Heartincelediğimiz ilk yazımızı okumayı da unutma.

İyi eğlenceler. = )

3 Ocak 2015 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: 2015 Kışında Okumayı Planladığım Kitaplar

Her şeyi bir kenara bırakıp sadece genç yetişkin edebiyatını takip edeceksen bile her ay yayımlanan onca kitaba yetişmek mümkün görünmüyor... Kindle'ımda senelerdir okunmayı bekleyen kitaplar var. Bir zamanlar "yeniydiler". = ) Bu nedenle blogger arkadaşım Akın'ın bu haftaki etkinliğinde okumayı en çok istediğimiz kitapları bir listede topluyor ama okuyacağımızın garantisini veremiyoruz. 



31 Aralık 2014 Çarşamba

3 Blogger İle Noel Babayı Beklerken

Geçen sene yaptığımız etkinliği hatırlıyor musun? Sanırım gelenekselleşiyor!



Evet, Noel Baba belki sadece Noel'de gelir ama biz onu ister istemez yılbaşıyla özdeşleştiren toplumlardanız. O halde, etkinlik başlasın. 


İşte etkinliği düzenleyen bloglar:


22 Ağustos 2014 Cuma

Hikaye Yorumu: İnsanka

Blogger arkadaşım Nazmi Akın TezcanOptikinKitapBlogu'ndan tanıyorsunuz. Bugün size yazmış olduğu bilim kurgu/gerilim hikayesi "İnsanka" hakkındaki görüşlerimi aktaracağım.


Toz ve duman yutmamak için ağzı kapalı bir şekilde koşuyordu. Sivri taşlar ayaklarını parçalıyor, kan içinde bırakıyordu. Ama o ayağından akan kanı düşünmüyordu.

21 Aralık 2013 Cumartesi

4 Blogger İle "Noel Babayı Beklerken"

İşte 2013'ün son günlerine yakışacak keyifli bir etkinlik!

Kitap blogger'ı arkadaşlarımla birlikte hazırladığımız sorular ve cevaplarım hemen aşağıda. Sen de katılmak istersen, cevaplarını yorum olarak ya da sadece URL bağlantısıyla gönderebilirsin. Blog isimlerine tıklayarak etkinliği yaratan blogları ziyaret etmeyi de unutma. = )




VampirellanınGüncesi:


1. Bu soğuk havalarda evde oturup devasa bir kitaba dalmaya karar verdin. Seçimin hangi kitap?

Son günlerde sürekli dışarıya çıkmak zorunda kalıyorum. Eğer böyle bir karar alsaydım ve daha önemlisi yerine getirebilecek olsaydım bir Brontë okurdum. Mesela; Villette!

2. Her yılbaşı akşamı bir köşede somurtup oturan biri var ama suratını bir türlü seçemiyorum. Sen tanıyor musun onu?

Bilmem, belki Dexter Morgan'dır. Suratını seçemiyorum demiştim. = )

3. Noel Baba kötülere hediye götürmez! Aklına ilk gelen üç kötü kitap karakterini söyle.

Anton Chigurh, Dolores Umbridge ve Le Petit Prince/Küçük Prens'de sürekli hesap yapan adam geldi aklıma. Hıh, aslında sonuncusu klasik anlamda kötü değil ama kaybedenler sınıfında olduğuna şüphe yok.

4. Sıcak çikolatayla iyi giden bir kitap biliyor musun? Ben de onu okumalıyım işte.

Harry Potter? Grip olunca da iyi gidiyor o.

5. Ve 2013'e veda vakti. Bu sene okuduğun en iyi kitap hangisiydi?

Requiem'ı sevmiştim. Asunder'ı da. Sanırım ne olur ne olmaz diye kendime düşünme payı bırakmadan ikisi diyeceğim. = )

23 Kasım 2013 Cumartesi

3 Blogger ile "Son Zamanlarda"

BüyülüAyrac ve Optik'inKitapBlogu ile ortaklaşa hazırladığımız etkinlikte son haftalardaki okuma deneyimlerimizi değerlendirdik. Soruları ve verdiğim cevapları bu yazıda bulabilirsiniz. Diğer iki blogu da ziyaret etmeyi ve yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın. = )




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...