15 Ağustos 2014 Cuma

Kitaptan Alıntılar: "Forever Too Far"

Too Far serisinin ilk kitabı ülkemizde okurlarla buluşmak için artık gün sayıyor. (bkz. şekil a) Çevirisini tamamladığım tüm serinin, üçüncü ve son kitabı Forever Too Far'dan leziz alıntılar ise aşağıda seni bekliyor. = )



“Onu mutlu etmek için ne gerekiyorsa yapacağım. Ama onu mutlu eden kişi de ben olacağım. Daima. Sadece ben.”

*****

Beni fark edince başını sağa sola salladı. “Hayır. Seni de istemiyorum. Sen de benden nefret ediyorsun. Onu tercih ettin. Herkes başka birini tercih ediyor. Kimse beni istemiyor,” diyerek feryat etti ve dönüp eve doğru koşmaya başladı.

*****

Bir süreliğine sessizce oturup suya baktık. Nan’e ne kadar kapıldığını bilemiyordum ama peşini bırakabileceğini umuyordum. Nan, güvenilir biri değildi. Asla da olmayacaktı.

*****

Kahkaha atmış, sonrasında ağlamış ve hediyeleri açmadan önce oturup kahvaltımızı yerken bana sarılmıştı. Ona çok daha fazlasını almak isterdim ama para kısıtlıydı.

*****
“Dediklerini kafama takmıyorum. Hikâyenin kötü adamı olmamı istiyor ve korkarım ki hep de isteyecek..."


Böylece tüm kitaptan Türkçe alıntılar yayınlamış oldum sevgili okur. Keyfini bir kez daha çıkartman için hepsi burada:


*Bilmeyenler için ufak bir not: Bu seri +18'dir ve bazı okurların onaylamayacağı yoğun erotik sahneler içermektedir. Her ne kadar ülkemizdeki neredeyse tüm kitaplar kısmen sansürlense de -genellikle anlatım yumuşatılır- küçük yaştaki okurlara tavsiye edilmez. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...